پیشکسوت تکواندو کشورمان گفت: می‌خواهم جایگاهم حفظ شود و بعد از آن به تکواندو باز می‌گردم.

هادی ساعی پیشکسوت تکواندو کشورمان در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازگشت به تکواندو اظهار کرد: جلسات متعددی با حضور مسئولان فدراسیون برگزار کردیم و صحبت‌هایی در زمینه بازگشت و همکاری من با تیم ملی تکواندو مردان مطرح شد و بیشتر در زمینه کاری به گفتگو پرداختیم.

او افزود: صحبت‌های کلی انجام شده است و می‌توان گفت که نتیجه کلی جلسات مثبت بوده است. من شرایط خاصی ندارم و می‌خواهم شان و جایگاهم حفظ شود و تحت این شرایط است که به تکواندو ایران بر می‌گردم.

ساعی: می‌خواهم جایگاهم حفظ شود/ باید نسبت به تکواندو ایران واقع بین بود

  • به دنبال موقعیت خاصی نیستم

پیشکسوت تکواندو کشورمان در ادامه عنوان کرد: هدفم کمک به وضعیت تکواندو ایران است تا به روز‌های اوج خودش برگردد. به دنبال موقعیت خاصی نیستم چرا که در حال حاضر جایگاه خوبی در ورزش دارم و نیاز ندارم برای کسب جایگاه به تکواندو برگردم.

  • شرایط خاصی برای بازگشت به تکواندو ندارم

ساعی ادادمه داد: هنوز قرار قطعی با فدراسیون گذاشته نشده است و من شرایط خاصی برای بازگشت به تکواندو ندارم. سعی می‌کنم در جایی حاضر شوم و کار کنم که جایگاهم حفظ شود.

ساعی: می‌خواهم جایگاهم حفظ شود/ باید نسبت به تکواندو ایران واقع بین بود

  • مشکلی برای همکاری با فریبرزعسگری ندارم

ساعی درباره همکاری با فریبرز عسگری در تیم ملی تکواندو گفت: عسگری گزینه خوبی برای هدایت تیم ملی است و اگر زمان بدهند و از او حمایت کنند می‌تواند به بهبود وضعیت تکواندو ایران کمک کند. از افرادی است که سابقه همکاری با او را داشته ام و مشکلی برای همکاری با فریبرزعسگری ندارم.

او تصریح کرد: یکی از شرایط من این است که با هر کسی کار نمی‌کنم و خوشبختانه در حال حاضر مشکلی از نظر همکاری با عسگری ندارم شاید اگر فرد دیگری بود نمی‌توانستم با او کار کنم و در شرایطم تغییر سرمربی تیم ملی تکواندو را مطرح می‌کردم؛ که در حال حاضر وجود فریبرز عسگری شرایط را برای من بهتر کرد.

ساعی: می‌خواهم جایگاهم حفظ شود/ باید نسبت به تکواندو ایران واقع بین بود

  • منتظر تصمیم پولادگر هستم

او در مورد اینکه چه زمانی نتیجه صحبت‌ها با فدراسیون مشخص می‌شود، بیان کرد: صبر بیشتری در این زمینه لازم است و منتظر تصمیم پولادگر هستم تا او بار دیگر زمانی را برای ادامه جلسات مشخص کند تا وضعیت این موضوع مشخص شود.

  • همدلی به تیم ملی تکواندو بازگشته

ساعی در خصوص تیم ملی تکواندو مردان گفت:این طور که در خبر‌ها متوجه شدم وضعیت تمرینات ملی پوشان به خوبی و با نظم در حال برگزاری است و خوشبختانه همدلی و اتحاد به تیم ملی بازگشته و این همراهی می‌تواند به موفقیت مجدد تکواندو کمک کند.

  • باید نسبت به تکواندو ایران واقع بین بود

پیشکسوت تکواندو ادامه داد: نباید تکواندو امروز را با سال‌های قبل مقایسه کرد. باید نسبت به تکواندو ایران واقع بین بود. تیم ملی تکواندو مردان قهرمان جهان و آسیا بوده است، اما باید شرایط امروز تیم ملی را در نظر بگیریم.

ساعی: می‌خواهم جایگاهم حفظ شود/ باید نسبت به تکواندو ایران واقع بین بود

  • فضای کنونی تکواندو نسبت به قبل آرام‌تر است

ساعی بیان کرد: فدراسیون روز‌های آرامی را پشت سر می‌گذارد. فضای کنونی تکواندو نسبت به قبل آرام‌تر است. خوشبختانه فضا بهتر شده و این آرامش به پیشرفت تیم ملی کمک زیادی می‌کند.

  • مربیان قبلی اگر نتیجه می‌گرفتند تغییر نمی‌کردند

او در مورد تغییر سرمربی‌های تیم ملی تکواندو مردان گفت: اگر مربیان قبلی نتیجه می‌گرفتند قطعا تغییر نمی‌کردند. من در مورد آن‌ها صحبت خاصی نمی‌کنم و فقط می‌توانم بگویم در حال حاضر عسگری بهترین گزینه برای تیم ملی است.

ساعی در پایان خاطر نشان کرد: باید به تعامل دو طرفه با فدراسیون برسیم و در صورت توافق به تیم ملی تکواندو کمک می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار