سرمربی تیم ملی تکواندو: ترکیب اصلی تیم از پیش تعیین نشده و ملی پوشان را بر اساس عملکرد آن‌ها در اردو و شایسته سالاری انتخاب می‌کنیم.

عسگری: ترکیب اصلی تیم ملی تکواندو از پیش تعیین شده نیستبه گزارش  خبرنگار کشتی و رزمی  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ ، فریبرز عسگری درباره وضعیت تیم ملی تکواندو مردان کشورمان بیان کرد: پس از برگزاری ۲ مرحله مسابقات انتخابی، ۲۶ تکواندوکار برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت شدند که از ۱۱ فروردین امسال زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را به صورت شبانه روزی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آغاز کردند.

او ادامه داد:عملکرد ملی پوشان در این مدت زمان اردو مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد و نفرات اصلی ترکیب تیم ملی از بین این ۲۶ نفر انتخاب می‌شوند و مطابق با گفته فدراسیون لیست ملی پوشان ۱۰ اردیبهشت ماه به اتحادیه تکواندو آسیا اعلام می‌شود.

عسگری تصریح کرد: به هیچ عنوان ترکیب اصلی تیم از پیش تعیین شده نیست. شاید ذهنیتی در کادر فنی نسبت به نفرات وجود داشته باشد، اما ترکیب اصلی تیم را بر اساس عملکرد تکواندوکاران و شایسته سالاری انتخاب می‌کینم.

سرمربی تیم ملی تکواندو در ادامه گفت: در حال حاضر جوانان خوبی در تیم حضور داردند و ترکیب آن‌ها و قدیمی‌تر‌ها شاکله خوبی را در تیم ملی رقم زده است حتی در برخی از مسابقات انتخابی تیم ملی شاهد بودیم که جوانان توانستند تکواندوکاران قدیمی‌تر را شکست دهند و وارد اردوی تیم ملی شوند.

عسگری در مورد بازی‌های آسیایی بیان کرد: به همین ترکیب تیم ملی یک یا دو تکواندوکار اضافه می‌شوند و بر اساس تمرینات و میزان آمادگی بازیکنان نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی مشخص می‌شوند.

او ادامه داد: با توجه به اینکه در مسابقات آسیایی یک وزن کم شده است کار سختی در پیش داریم و در نتیجه شانس کسب مدال هم کمتر می‌شود، اما تلاش می‌کنیم در سایر اوزان بتوانیم بهترین نتیجه را بدست آوریم.

عسگری در ادامه تصریح کرد: در مسابقات پیش رو کشور کره جنوبی حضور دارد که در تکواندو از حریفان اصلی ما است و همین طور کشور‌های چین و اردن که در سال‌های اخیر سرمایه گذاری خوبی در این رشته کردند حضور دارند و این موضوع سطح رقابت‌ها را افزایش می‌دهد.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پایان خاطر نشان کرد: پیش بینی کسب مدال در رشته‌های انفرادی بسیار سخت است، اما قول میدهم که تیم ملی تکواندو کشورمان در این رقابت‌ها تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه انجام دهد و روی سکو قرار گیرد.


انتهای پیام/


اظهارات عسگری درباره تیم ملی تکواندو مردان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار