جان باختن 2سرنشین موتورسیکلت در سانحه رانندگی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان از جان باختن 2سرنشین موتورسیکلت در سانحه رانندگی در این شهرستان خبر داد.  

جان باختن 2سرنشین موتورسیکلت در سانحه رانندگیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛سرهنگ علی فکری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه  یک دستگاه موتورسیکلت با راکب 16 ساله و ترک نشین 18 ساله از بالای گردنه اسدآباد به سمت داخل شهر در حال تردد بودند.

وی  با بیان اینکه سرعت موتورسیکلت 100 کیلومتر در ساعت تخمین زده شده است، ادامه داد: راکب این موتورسیکلت در دم جان باخته و ترک نشین آن پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان ادامه داد: سرعت غیرمجاز و ناتوانی راکب در کنترل موتورسیکلت موجب خروج این وسیله نقلیه از مسیر اصلی و برخورد با پایه تابلو نصب شده در حاشیه جاده می شود.

سرهنگ فکری اظهار داشت: طرح برخورد با موتورسواران متخلف به زودی اجرایی می شود اما با این وجود پلیس به تنهایی و با بگیر و ببند نمی تواند جلوی سوانح موتورسواران را بگیرد بلکه در این باره خانواده ها و مسئولان نیز باید وارد عمل شوند.

وی ادامه داد: هم اینک موتورسواران اسدآبادی در مکانی مسطح در بالای گردنه حضور یافته و اقدام به حرکت های نمایشی می کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان افزود: قشر جوان با موتورسواری و انجام حرکت های نمایشی دنبال تخلیه انرژی و هیجاناتشان هستند بنابراین باید پیست موتورسواری ایمن و استانداری برای آنها پیش بینی کرد.

سرهنگ فکری اضافه کرد: آنها هنگام بازگشت از بالای گردنه به سمت شهر با همان شور و هیجان رانندگی می کنند که نمی توان آنها را کنترل کرد.

انتهای پیام/ب

2سرنشین موتورسیکلت در سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند

برچسب ها: تصادف ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار