برای آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد خانواده شهید جعفرزاده در شوط پیش قدم شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ در ماه مبارک رمضان و برای آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد خانواده شهید جعفر جعفرزاده یک قطعه زمین برای هزینه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان اهدا نمود .

در مراسم جشن گلریزان شوط در یک عمل خداپسندانه و جلوه ناب ایثار و همدلی خانواده شهید مجلس شورای اسلامی یک قطعه زمین مسکونی را جهت گرامی داشت یادو نام این  شهید بزرگوار برای آزادی زندانیان دیه و جرایم غیر عمد استان اهدا کرد.

سلیمان جعفرزاده برادر شهید و نماینده سابق مردم  ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در دوره های ۷ و ۸ مجلس شورای اسلامی  با بیان این خبر در مراسم جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شهرستان شوط گفت: احسان نیکوکاری و کمک به نیازمندان و آزاد سازی زندانی جرایم غیر عمد توصیه و سفارش دین مبین اسلام است.

بنی هاشمی مدیرکل زندانهای آذربایجان غربی نیز  طی تماس تلفنی ضمن تقدیر از این کار خدا پسندانه گفت : همه  ما مدیون خون شهداییم و به امید شفاعت شهداء شبانه روز برای حل مشکلات و رسیدگی به امور زندانیان نیازمند تلاش خواهیم کرد .

شهید جعفر جعفر زاده در سال گذشته در جریان حملات تروریستی داعش به ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم سید روح‌الله خمینی در ۱۷ خرداد ماه به شهادت رسید.

انتهای پیام/ب

یک قطعه زمین توسط خانواده شهیدبرای آزادسازی زندانیان اهدا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.