رئیس و کارکنان بازداشتگاه اشنویه با فرماندار جدید شهرستان پیرانشهر دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  فتاحی رئیس بازداشتگاه  اشنویه گفت :بر خود لازم می دانیم از سید علی ترابی که پیش تر به عنوان بخشدار شهر نالوس اشنویه مشغول به خدمت بود و اخیرا به شهرستان پیرانشهر انتقال و به عنوان فرماندار این شهرستان منصوب گردیده به خاطر تعاملات خوب و سازنده وی در مراسمات جشن گلریزان و حضور پررنگ وی  در برنامه های بازداشتگاه قدر دانی نمائیم.

در ادامه ترابی فرماندار پیرانشهر گفت : مدیران و کارکنان سازمان زندان ها تلاش و کوشش مضاعف داشته و این نشانه روحیه جهادی در جهت خدمت صادقانه این مجموعه می باشد. 

وی در بحث آسیب های اجتماعی افزود: راه های پیشگیری و مبارزه با آسیب های اجتماعی فقط مخصوص سازمان زندان ها نمی باشد و باید همه دست در دست هم داده و فرهنگ جامعه سالم در بین مردم نهادینه شود.

فرماندار پیرانشهر زندانبانی را یک نهاد برخواسته از مردم برشمرد وگفت : سازمان زندان ها یک نهاد مردمی و از بدنه مردم است که باید در راستای اصلاح و تربیت بزهکاران و رفع هرچه بهتر و بیشتر مشکلات زندانیان گام های خیرخواهانه لازم را برداشته و حفظ شخصیت انسانی  زندانیان نیز مد نظر تمامی مسئولین این نظام و انقلاب باشد.

وی در ادامه گفت: ما و همه مسئولین درهرکجا که باشیم آمادگی و همکاری خود را در راستای جرم زدایی وکاهش  آمار مجرمین اعلام نموده و انشا الله وعده و اثبات گفته های خود را به صورت بهینه و مشارکت در جشن گلریزان سال آتی ثابت خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

رئیس بازداشتگاه اشنویه با فرماندار شهرستان پیرانشهر دیدار و گفتگو کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.