مدیرکل جدید زندانهای آذربایجان غربی معرفی شد + تصاویر

مراسم تغییر وتحول مدیر کل زندانهای استان با حضور حجتی پور ، معاون سلامت واصلاح وتربیت و رحیمی مدیر کل حفاظت واطلاعات سازمان زندانهای کشور ، در محل سالن اجتماعات اداره کل برگزارشد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛در این مراسم  که معاونین و روسای ستاد اداره کل و کلیه روسای زندانهای آذربایجان غربی نیز حضور داشتند، حجتی پور معاون سلامت و اصلاح و تریت سازمان ،  با اشاره به اقدامات اصلاحی وتربیتی استان آذربایجان غربی اظهار داشت : خوشبختانه طی گزارش های که به ستاد سازمان ارسال و اعلام میگردد این استان  در بسیاری از موارد موفق عمل کرده است که جای دارد از مسئولین تلاشگر این استان تقدیر وتشکرنمائیم.

وی همچنین با اشاره به پذیرش مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت:  مسئولیت در این نظام مقدس ،ریشه در آموزه های دینی واعتقادی ما مسلمانان دارد  واین مسئولیت در هر رده ای از این نظام که باشد ،همانند امانتی است که بردوش شخص سنگینی میکند وفرد موظف است تا این امانت را به سلامت به سر منزل مقصود برساند، چراکه شخص مسئول علاوه براینکه در برابر افراد تحت امر خود ارزیابی میشود خودرا  در پیشگاه خداوند متعال نیز باید ارزیابی نماید .

حجتی پور ضمن تقدیر از خدمات چندین ساله  جلیلی مدیر کل سابق زندانهای استان آذربایجان غربی گفت : جلیلی از مدیران خوب و شایسته  بود که بعدازچندین سال خدمت صادقانه در عرصه زندانبانی به درجه رفیع بازنشستگی نایل آمدندو برای ایشان از خداوند متعال آرزوی توفیق و سرافرازی مسئلت داریم .

 وی همچنین انتصاب میر علی اکبر بنی هاشمی را بعنوان مدیر کل جدید زندانهای استان تبریک گفت و اظهار داشت : مدیر کل جدید زندانهای استان  از مدیران خوب  ،موفق ودارای ویژگی های  منحصر به فردی است وانتظار میرود طرح های موفقی را که طی دوران مدیریتی خود در آذربایجان شرقی داشتند  در این استان نیز به نحو احسن  اجرایی نمایند.

او افزود:با توجه به پتانسیل ، تقوی وارتباط حسنه ایی که ایشان با سازمان دارند،  رسیدن به اهداف متعالی سازمان  در این استان با وجود ایشان دور از انتظار نیست وامیدوارم که با توجه به اینکه قبلا دراین استان خدمت کرده وبه مسائل ومشکلات استان اشراف دارند بیش از پیش موفق وموید باشند.

در ادامه رحیمی مدیر کل حفاظت و اطلاعات سازمان زندانها نیز گفت : مسئولیت در اسلام  عین عبادت است وبرحذر بودن مسئولین از تعلقات دنیوی تلاش در جهت تحقق اهداف سازمانی  وکسب رضای خدا از مهمترین ویژگی های یک مسئول موفق در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی در مورد زندان نیزگفت : هدف اصلی از حبس افراد خاطی  در جامعه ،به نوعی بازبینی  وتربیت  مجدد انسانها است  و اگر انسان گناه کرده باشد  به معنای این است  که اگر قرار باشد این فرد به زندان برود  باید تلاش شود که فطرت خودرا  بازبینی واصلاح نماید و وظیفه این هدایتگری فرد  برعهده  ما زندانبانان است که باید با هدایتگری صحیح شخص اسیب دیده را با استفاده از آموزه های دینی ، اخلاقی وتقویت معنویت  در روحیه  فرد خاطی  اورا اصلاح وتربیت  نمائیم .

رحیمی از خدمات چندین ساله جلیلی مدیر کل سابق زندانهای استان  تقدیر وتشکر نمود و برای بنی هاشمی  مدیر کل جدید زندانهای استان  آرزوی توفیق کرد .

در ادامه این جلسه علی جلیلی مدیر کل سابق زندانهای استان اظهارداشت : این استان دارای پتانسیل های خوبی است ودر سایه تلاش ، همکاری وصمیمیت مجموعه  زندانبانان این استان توانستیم  در حوزهای مختلف ، اشتغال وحرفه آموزی ، فرهنگی وتربیتی ، اصلاح وتربیت ، تامین اعتبارات ،عمران و… در سطح سازمان زندانها، علیرغم کمبودها ، امکانات و… گام های خوبی برداریم  .

 میر علی اکبر بنی هاشمی مدیر کل جدید زندانهای آذربایجان غربی با اشاره به پتانسیل های استان آذربایجان غربی گفت : با وجود پتانسیل های موجود در این استان می طلبد که این استان  یکی از  استانهای  موفق  وپیشرو در همه عرصه های زندانبانی باشد .

وی با اشاره به اهداف متعالی سازمانی نیز  گفت : یکی از مهمترین  سیاست های سازمان  زندانها  کاهش جمعیت کیفری  است که همواره مقام عظمای ولایت نیز  براین موضوع  تاکید دارند  که امیدوارم همگام وهمسو با این اهداف سازمان بتوانیم با همکاری وهمدلی وتامل خوب با سیستم قضائی  استان گامهای ارزنده ایی برداشته شود.

 مدیر کل  جدید زندانهای آذربایجان غربی افزود : این استان یکی از حساس ترین  استانهای کشور به لحاظ  مرزی بودن با چند کشور همسایه ، محلی  برای ترانزیت مواد مخدر به اروپا  و… است  ومیطلبد که نگاه ویژه ایی به این استان شود  تا بستر های امنیت  در این استان بیش از پیش فراهم گردد .

مدیر کل زندانهای استان افزود :  فلسفه  سازمان  زندانها   اصلاح وتربیت  به معنای  واقعی است  وهدف اصلی آن نیز تغییر نگرش  در بینش  وافکار  اقشاری است که به نوعی این افراد هنجارهاوارزش های  جامعه  را نادیده گرفته واز این قبل دچار آسیب شده اند.

 وی فقر فرهنگی  ، اعتقادی ، علم و آگاهی و فقر مالی و اشتغال را از مهمترین عامل ارتکاب  جرم این افراد دانست  وتاکید نمود که در زندانها باید معنویت  را به گونه ایی تقویت نمائیم تا زمینه اصلاح وتربیت این افراد بیش از پیش  فراهم گردد  تا سعادتمندانه به کانون خانواده ودامان جامعه بازگردند .

میر علی اکبر بنی هاشمی  اولویت های کاری خود را معطوف به ؛توجه ویژه  به  کمبود ها وامکانات زیرساختی ، تامین اعتبارات زندانهای استان ، ،توسعه مسائل فرهنگی وتربیتی ، استقرار امنیت پایدار در زندانها ،تکریم وارج نهادن بیش از پیش  به کارکنان وخانواده آنان ، افزایش نظارت  برعملکرد زندانها  ، تقویت نقاط قوت و رفع نواقصات زندانها ،حضور مستمر  وفعال  همکاران ستادی در داخل زندانها و… نمود و این موارد را جزو اولویت های  اصلی کاری مدیریت خود در استان دانست.

تغییر و تحول مدیر کل زندانهای استان آذربایجان غربی

http://west-azarprisons.ir/wp-content/uploads/2016/10/IMG_3704.jpg


http://west-azarprisons.ir/wp-content/uploads/2016/10/IMG_3701.jpg

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.