معاون هماهنگ کننده نداجا بر لزوم هوشیاری ملت در عرصه جنگ نرم تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ امیر دریادار حمزه علی کاویانی، معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در محفل انس با قرآن که شب گذشته در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نیروی دریایی در رشت برگزار شد، گفت: امروز ۳۷۰ شبکه خارجی برای راه اندازی جنگ نرم علیه ملت ما برنامه ریزی می‌کنند که ملت باید هوشیار باشند و با وحدت، همدلی و زیر پرچم ولایت بودن دسیسه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

وی وحدت، همدلی و زیر پرچم ولایت بودن را راز پیروزی ملت ایران بر دشمنان عنوان کرد و افزود: نظام جمهوری اسلامی از زمان شکل گیری تاکنون مورد هجمه دشمنان بوده است که ایمان قوی ملت ایران همواره باعث خنثی شدن این توطئه‌ها شده است.

امیردریادار کاویانی با گرامیداشت حماسه سوم خرداد اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر درس وحدت، ایستادگی و شجاعت را با پیروی از امام راحل به ملت ایران آموخت که برای همیشه در تاریخ کشور ما ماندگار شده است.

معاون هماهنگ کننده نداجا همچنین در این مراسم که با حضور کارکنان فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نیروی دریایی برگزار شد، تصریح کرد: انس و الفت با قرآن و ایمان قوی از ویژگی‌های کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

در ادامه این مراسم امیر دریادار دوم احمدرضا شهیدی، فرمانده مرکز آموزش‌های تخصص‌های دریایی باقر العلوم (ع) نیروی دریایی ارتش نیز با بیان اینکه ترویج فرهنگ قرآنی از اولویت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است که مسیر درست زندگی را برای ما مشخص می‌کند، گفت:  این مرکز در رشته‌های مختلف قرآنی در مسابقات برگزار شده همواره حائز رتبه‌های برتر بوده است.

 

انتهای پیام/ع

 تأکید معاون هماهنگ کننده نداجا بر لزوم هوشیاری ملت در عرصه جنگ نرم

برچسب ها: ارتش ، سازمان بنادر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.