در مراسمی از عبدالعظیم رضایی فرماندار ویژه شهرستان ویژه ملایر قدردانی و قیاسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه ملایر معرفی شد.

تودیع و معارفه فرماندار ویژه ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سعید شاهرخی، معاون سیاسی امنیتی استاندار هم با اشاره به برجسته بودن شهرستان ملایر در استان ، گفت : معرفی ملایر به عنوان پایتخت مبل و منبت کشور نشان دهنده توانمندی بالای این شهرستان است .

وی به وحدت مردم و مسولان استان هم اشاره و ابراز امیدواری کرد : تا تعیین فرماندار جدید ملایر ، طرح های این شهرستان به خوبی اجرا شود.

معاون سياسي ، اجتماعي و امنيتي استاندار همدان گفت:عبدالعظيم رضايي فرماندار ملاير فردي بسيار متعهد و دلسوز است که استاندار همدان و ساير مسئولان استان و شهرستان به هيچ وجه راضي به رفتن وي نبوديم.

سيد سعيد شاهرخي با تقدير از تلاش ها، خدمات و پيگيري هاي ويژه عبدالعظيم رضايي اظهار داشت: به علت مشکلات شخصي وي قادر به ادامه مسئوليت در فرمانداري ويژه ملاير نبود.

وي ادامه داد: ما به دنبال ارتقاي جايگاه مديريتي شهرستان ها هستيم چراکه ملاير به دليل ويژه بودن و فرمانداري ويژه، نيازمند داشتن فردي توانا، مدير و مدبر به همه امور است که در حال حاضر رضاقياسي به عنوان سرپرست فرمانداري ملاير انتخاب شده است.

وي با اشاره به سوابق مديريتي و تاثيرگذار قياسي در حوزه هاي مختلف استان ابراز اميدواري کرد: در دوره مديريتي که وي در فرمانداري ملاير خدمت مي کند، شاهد اقدامات چشمگيري در توسعه و پيشرفت اين شهرستان باشيم.

معاون سياسي و امنيتي استاندار همدان ملاير را در حوزه هاي مختلف داراي ظرفيت ها و پتانسيل هاي ويژه اي دانست و گفت: همين قابليت هاي ويژه است که موجب شده شرايط اين شهرستان برجسته و قابل بحث باشد.

شاهرخي با بيان اينکه روحيه مشارکت جويي مردم ملاير به عنوان پايتخت فرهنگي استان مثال زدني است اظهار کرد: با توجه به ملي شدن مبل و منبت ملاير بايد از اين فرصت بي بديل بهترين استفاده را براي توسعه شهرستان برد.

وي ادامه داد: همچنين وحدت، وفاق و همدلي مسئولان و تاثيرگذاري نمايندگان ملاير در ادوار مختلف زمينه اي براي توسعه است که امروز نيز تمامي تلاش و کوشش نمايندگان در راستاي توسعه استان و شهرستان ملاير است.

وي خاطرنشان کرد: هم اکنون با مديريت محوري استاندار و وجود نماينده ولي فقيه در استان و شناخت آنان از حوزه هاي مختلف موجب شده تا در اين استان مديريتي وحدت آفرين شکل گيرد و با پيگيري مجمع نمايندگان استان تلاش هاي موثري براي رفع مشکلات صورت گيرد.

شاهرخي با تاکيد بر اينکه در شرايط کنوني بايد براي اشتغال، اقتصاد و معيشت مردم استان تلاش کنيم، تاکيد کرد: بايد از پرداختن به هرگونه حواشي دوري کنيم، چراکه حاشيه ها به نفع مردم نيست.

معاون استاندار همدان گفت: اين در حاليست که سبک مديريتي استان نيز حرکت براي حل مشکلات مردم است و تنها هدف مديران بايد خدمت به مردم و دوري از حواشي باشد.

شاهرخي در عين حال شفافيت و عقلانيت را مبناي مديريتي کشور برشمرد و افزود: تمامي افرادي که دل در گرو توسعه کشور دارند، بايد از راي اکثريت مردم دفاع کنند و بدانند دولتي که مردم انتخاب کرده، مورد تنفيذ رهبر معظم انقلاب و بر اساس قانون بوده و براي همه قابل احترام است.

فرماندار سابق ويژه ملاير نيز گفت: آنچه در دوره مديريتي من در فرمانداري ملاير انجام شد، در راستاي انجام وظيفه و خدمت صادقانه به مردم بوده است.

عبدالعظيم رضايي با بيان اينکه فرمانداري نماينده دولت و حاکميت در شهرستان است ادامه داد: بر همين اساس فرماندار بايد در مقابل مسائل مربوط به محدوده خود پاسخگو باشد هرگونه اتفاقي که در زمينه رخ دهد، مسئوليت آن با فرمانداري است که در اين راستا تمامي اتفاقات به خوبي مديريت شد.

وي بيان کرد: در زمان برگزاري انتخابات، به خوبي توانستيم انتخاباتي سالم و در نهايت دقت و صحت برگزار کنيم.

وي تاکيد کرد: هم اکنون امنيت بسيار خوبي در سطح شهرستان برقرار است که حاصل تلاش و همدلي تمامي مسئولان و شوراي تامين است که با وفاق و همدلي موفق شديم حوادث ناگواري را که دي ماه رخ داد، به خوبي مديريت کنيم.

رضايي با تاکيد بر اينکه مردم ولي نعمتان ما هستند و در عمل نيز بايد آن را ثابت کنيم افزود: بهترين خاطرات من دوران خدمت در ملاير بود و در اين مدت تلاش کردم مردمي باشم.

وي تاکيد کرد: مجموعه نظام مقدس جمهوري اسلامي يک مجموعه يکپارچه است و انتقاد بيجا و نادرست در مورد ديگران بي انصافي است.

رضايي همچنين مردم ملاير را مردمي فرهنگ دوست و آن را شهري فرهنگي دانست و گفت: اگر به زيرساخت هاي فرهنگي توجه ويژه اي داشته باشيم، به طور قطع مابقي مشکلات در حوزه هاي ديگر حل مي شود.

سرپرست جديد فرمانداري ويژه ملاير نيز فضاي عمومي اين شهرستان را فضاي خدمت دانست و بيان کرد: ملاير هم اکنون روي ريل توسعه و پيشرفت قرار دارد.

رضا قياسي افزود: با فضاي وحدت و همدلي که در اين شهرستان حاکم است، بايد مسير توسعه را همچنان پرشتاب ادامه دهيم.

وي بر لزوم دوري از هرگونه حواشي از سوي مديران تاکيد کرد و گفت: فرصت براي خدمت به مردم کم است و بايد اين فرصت خدمتگزاري را مغتنم بشماريم.

قياسي با اشاره به مشکلات معيشتي و اقتصادي مردم اظهار داشت: انقلاب اسلامي دستاوردهاي زيادي در چهار دهه گذشته داشته که نبايد اجازه دهيم اين مشکلات دستاوردهاي نظام را زير سوال ببرند.

وي ادامه داد: همه بايد با همدلي و وحدت براي حل مشکلات اقتصادي مردم، ايجاد اشتغال، توسعه سرمايه گذاري و ايجاد فضاي مطلوب کسب و کار براي جوانان تلاش کنيم.

قیاسی ، سرپرست جدید فرمانداری ملایر هم با اشاره به فراهم بودن فضای کار در این شهرستان ، گفت : حمایت از کالای ایرانی ، جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال در اولویت کارهای ما قرار دارد .

عبدالعظيم رضايي که از آذرماه سال 94 سکان فرمانداري ويژه ملاير را در دست گرفته بود، روز شنبه در آييني مورد تکريم قرار گرفت و رضا قياسي معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع انساني استانداري همدان با حفظ سمت، به عنوان سرپرست جديد فرمانداري اين شهرستان معرفي شد.

انتهای پیام/ا

تودیع و معارفه در فرمانداری ملایر

برچسب ها: فرمانداری ، معارفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.