معاون سیاسی ، اجتماعی و امنیتی استاندار همدان گفت: شفافیت و عقلانیت را مبنای مدیریتی کشور است که باید در تمامی سطوح مدیریتی اعمال شود.

شفافیت و عقلانیت مبانی مدیریت کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سید سعید شاهرخی معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان در آیین تکریم و معارفه فرماندار ملایر بیان داشت: ما به دنبال ارتقای جایگاه مدیریتی شهرستان ها هستیم چراکه ملایر به دلیل ویژه بودن و فرمانداری ویژه، نیازمند داشتن فردی توانا، مدیر و مدبر به همه امور است که در حال حاضر رضا قیاسی به عنوان سرپرست فرمانداری ملایر انتخاب شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان  با اشاره به سوابق مدیریتی و تاثیرگذار قیاسی در حوزه های مختلف استان ابراز امیدواری کرد: در دوره مدیریتی که وی در فرمانداری ملایر خدمت می کند، شاهد اقدامات چشمگیری در توسعه و پیشرفت این شهرستان باشیم.

شاهرخی ملایر را در حوزه های مختلف دارای ظرفیت ها و پتانسیل های ویژه ای دانست و گفت: همین قابلیت های ویژه است که موجب شده شرایط این شهرستان برجسته و قابل بحث باشد.

وی با بیان اینکه روحیه مشارکت جویی مردم ملایر به عنوان پایتخت فرهنگی استان مثال زدنی است، اظهار کرد: با توجه به ملی شدن مبل و منبت ملایر باید از این فرصت بی بدیل بهترین استفاده را برای توسعه شهرستان برد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان ادامه داد: همچنین وحدت، وفاق و همدلی مسئولان و تاثیرگذاری نمایندگان ملایر در ادوار مختلف زمینه ای برای توسعه است که امروز نیز تمامی تلاش و کوشش نمایندگان در راستای توسعه استان و شهرستان ملایر است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون با مدیریت محوری استاندار و وجود نماینده ولی فقیه در استان و شناخت آنان از حوزه های مختلف موجب شده تا در این استان مدیریتی وحدت آفرین شکل گیرد و با پیگیری مجمع نمایندگان استان تلاش های موثری برای رفع مشکلات صورت گیرد.

معاون استاندار همدان گفت: این در حالیست که سبک مدیریتی استان نیز حرکت برای حل مشکلات مردم است و تنها هدف مدیران باید خدمت به مردم و دوری از حواشی باشد.

شاهرخی در عین حال شفافیت و عقلانیت را مبنای مدیریتی کشور برشمرد و افزود: تمامی افرادی که دل در گرو توسعه کشور دارند، باید از رای اکثریت مردم دفاع کنند و بدانند دولتی که مردم انتخاب کرده، مورد تنفیذ رهبر معظم انقلاب و بر اساس قانون بوده و برای همه قابل احترام است.

انتهای پیام/

عقلانیت و شفافیت مبانی مدیریت کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.