برنامه‌های تشویقی مدیریت مصرف برق در استان چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

اعلام برنامه‌های تشویقی مدیریت مصرف برقبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری از اجرای برنامه‌های تشویقی این شرکت در راستای مدیریت و کاهش مصرف برق در پیک بار خبر داد.

مجید فرهزاد گفت: این برنامه‌های تشویقی در حوزه‌های مشترکین صنعتی، کشاورزی، دیماندی اداری، مشترکین دارای مولد‌های خود تأمین و ایستگاه‌های سوخت گاز طبیعی CNG به شرح زیر می‎باشد:

۱) مشترکین صنعتی با جابجایی تعطیلات هفتگی و کاهش برق مصرفی خود در ساعات اوج بار از ۱۹ تا ۲۳ یا دیگر ساعات شبانه روز، از مزایای طرح‌های تشویقی بهره‌مند می‎شوند.
۲) مشترکین بخش کشاورزی با قطع مصرف و خاموش کردن موتور چاه آب کشاورزی در ساعات اوج بار (چهار ساعت اول شب) از ساعت ۱۹ تا ۲۳، از معافیت کامل بهای برق مصرفی و یا با کاهش مصرف در این ساعات، از برنامه‌های تشویقی برخوردار خواهند شد.
۳) مشترکین دیماندی ادارات عمومی، سایر مصارف و ایستگاه‌های گاز CNG هم با کاهش برق مصرفی در ساعات اوج بار از ۱۱ صبح تا ۱۵ هر روز، مشمول طرح‌های تشویقی می‎شوند.

وی افزود: این مشترکین می‌توانند با مراجعه به ادارات امور برق شهرستان‌های محل سکونت و امضای تفاهم نامه، از طرح‌های تشویقی استفاده کنند.

فرهزاد اضافه کرد: مشارکت مردم و مشترکین بخش های مختلف در مدیریت مصرف برق، علاوه بر صرفه جویی اقتصادی و مالی، باعث کاهش خاموشی‌ها بویژه در فصل تابستان در سطح استان خواهد شد.

انتهای پیام/خ

برنامه‌های تشویقی برای مشترکان کم مصرف برق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار