نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: اسلامی ایران کشوری مقتدر، امن و با صلابت در دنیا است و هیچ قدرتی یارای مقابله با اقتدار ایران را ندارد.

سیاستمداران آزاداندیش دنیا در حال تحلیل پیروزی‌های بزرگ نظام هستندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز پنجشنبه در مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران کشوری مقتدر و امن و با صلابت در دنیا است، اظهار داشت: هیچ قدرتی یارای مقابله با اقتدار ایران نیست.

وی با بیان اینکه اگر آمریکا یک درصد احتمال پیروزی در برابر ایران را بدهد حتما برای مقابله با ما لحظه‌ای درنگ نمی‌کند، افزود: دفاع مقدس نظام ما را بیمه کرد و امروز همه سیاستمداران آزاداندیش دنیا در حال تحلیل پیروزی‌های بزرگ نظام هستند.

آیت‌الله علما با بیان اینکه باید از انقلاب اسلامی ایران همانند مادری که از نوزاد خود مراقبت می کند، حراست کنیم، گفت: اگر حشدالشعبی عراق کمر دشمن را شکست از ایران اسلامی الگو برداری کرد و انقلاب ما اینطور به دنیا صادر شده است.

آیت الله علما در ادامه ایثار و مجاهدت رزمندگان و مردم در جریان آزادسازی خرمشهر را یادآور شد و بیان کرد: امروز حماسه فتح خرمشهر و مقاومت‌های ملت ایران، در کشورهای اسلامی طنین انداز شده است.

 

انتهای پیام/ز

 

امروز  مقاومت‌های ملت ایران، در کشورهای اسلامی طنین انداز شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.