جیران رشیدی و فریماه فرهی مقدم، دختران تنیسور کرمانی به ترتیب بر سکوهای دوم و سوم مسابقات تنیس آزاد رده های سنی کشور ایستادند.

وحید کریم زاده، سرپرست هیئت تنیس استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مسابقات تنیس آزاد رده های سنی کشور به مناسبت گرامیداشت آزادسازی خرمشهر در دو بخش آقایان و بانوان به سردآوری سینا ابراهیمیان داور نشان سفید کشور و شبنم کمالی به میزبانی تهران در زمین های مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از رقابت ها 394 تنیسور از سراسر کشور به مدت یک هفته برای کسب عنوان قهرمانی با هم به رقابت پرداختند. 

کریم زاده تصریح کرد: در پایان، در بخش دختران و در رده ی سنی زیر 10 سال، یاسمن یزدانی موفق شد با نتیجه ( 0-4 و 1-4) از سد فردخت علیمی عبور کند و قهرمان شود، علیمی بر سکوی دوم ایستاد و نازین پاشازاده و فریماه فرهی مقدم (از کرمان) نیز به صورت مشترک سوم شدند.

وی یادآور شد: در رده سنی زیر 14 سال نیز، درسا چراغی با نتیجه ( 1-6 و 0-6) جیران رشیدی (از کرمان) را مغلوب کرد و اول شد، رشیدی عنوان نائب قهرمانی را کسب کرد و کمند افشارزاده و  فاطمه سادات زنجانی نیز به طور مشترک سوم شدند.

مسابقات تنیس آزاد رده های سنی کشور به مناسبت گرامیداشت آزادسازی خرمشهر به میزبانی تهران در زمین های مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

انتهای پیام/ب

درخشش بانوان تنیسور کرمانی در مسابقات تنیس آزاد رده های سنی کشور

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار