فردا (چهارشنبه)، بهرام رضاییان و مهدی تارتار، جلسه سرنوشت سازی را برای تمدید قرارداد برگزار کنند.

نشست سرنوشت ساز مدیرعامل و سرمربی پارس جنوبی برای تمدید قراردادبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال پارس جنوبی جم که با هدایت مهدی تارتار در هفدهمین دوره لیگ برتر نتایج خوبی گرفت و با کسب ۴۷ امتیاز در رده پنجم ایستاد، تلاش می‌کند تا در فصل آینده، مانند نیم فصل نخست لیگ هفدهم، شگفتی ساز شود و بتواند سهمیه آسیا را بدست آورد.

پارس جنوبی فصل گذشته از لحاظ مالی وضعیت خوبی نداشت و پس از پایان مسابقات هم، به جزء علی دشتی و امید سینگ، قرارداد بیشتر بازیکنان این تیم به پایان رسید و حالا تارتار به مدیران این باشگاه گفته است، تا ابتدا قرارداد سال گذشته را با بازیکنان و کادرفنی تسویه کنند و اگر این اتفاق رخ داد، او در فصل آینده هم سرمربی جمی‌ها خواهد بود.

طبق اعلام مسئولان باشگاه پارس جنوبی، قرار است فردا (چهارشنبه) جلسه ای میان رضاییان، مدیرعامل پارس جنوبی و مهدی تارتار، سرمربی تیم برگزار شود و اگر ۲ طرف به توافق رسیدند، تارتار ۴۵ ساله هدایت جمی‌ها را در لیگ هجدهم برعهده می‌گیرد و در غیر این صورت، سرمربی دیگری جایگزین مربی سابق راه آهن خواهد شد.

مدیران این تیم به بازیکنان و کادرفنی قول دادند که شارژ مالی انجام می‌شود و بازیکنان زودتر به درصدی از طلب هایشان می‌رسند.

انتهای پیام/

جلسه سرنوشت ساز مدیرعامل و سرمربی پارس جنوبی برای تمدید قرارداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار