مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان از تصویب تهیه بیمه نامه حوادث پیش از صدور پایان کار برای منازل مسکونی و دیگر اماکن خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کیامرث حاجی زاده، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان در جلسه شورای مسکن که امروز در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به اینکه تهیه بیمه نامه حوادث پیش از صدور پایان کار برای منازل مسکونی و دیگر اماکن تصویب شد، بیان داشت: میزان تسهیلات مقام سازی و بلاهای طبیعی طی سال گذشته افزایش یافته است.

وی درخصوص میزان افزایش تسهیلات مقام سازی و بلاهای طبیعی تصریح کرد: در سال ۹۵ تسهیلات مذکور حدود ۱۷ میلیارد تومان بود، این در حالی است که با پیگیری های انجام شده میزان تسهیلات در سال گذشته به ۴۴ میلیارد تومان افزایش یافت.

حاجی زاده با بیان اینکه جذب اعتبارات تا پیش از سال ۹۵، ۲۰ درصد بود، اذعان داشت: این رقم در سال ۹۵ به ۹۰ درصد افزایش یافت و سال 96 نیز بیش از ۵۰ درصد اعتبارات تسهیلات جذب شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با اشاره به مواجه این استان با بلاهای طبیعی زیادی از جمله؛ سیل، زلزله، رانش و آتش سوزی اظهار کرد: طی سال گذشته پس از زلزله کرمانشاه بیش ۱۰۰ مورد زمین لرزه تا مرز ۴.۵ ریشتر در شهرهای مختلف خوزستان اتفاق افتاد، به همین دلیل مقاوم سازی منازل مسکونی بویژه در روستاها الزامی است.

انتهای پیام/گ

صدور بیمه نامه حوادث

برچسب ها: بیمه ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.