فرمانده انتظامی شیروان گفت: در سال جاری سرقت در شهرستان شیروان ۱۴ درصد نسبت به مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛  سرهنگ مسعود وحیدی فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از کاهش ۱۴ درصدی سرقت در شیروان خبر داد و افزود: اکیپ‌های گشتی محسوس و نامحسوس کلانتری ۱۱ شهرستان شیروان با تلاش‌ها و فعالیت های شبانه روزی موفق به کاهش انواع سرقت‌ها در دو ماه اول سال جاری در شهرستان شیروان شدند.
وی با اشاره به کاهش ۱۴ درصدی سرقت در دو ماه اول امسال بیان کرد: کارکنان کلانتری ۱۱ موفق به کشف ۳۱ سرقت صورت گرفته در سطح شهرستان شیروان شدند.
سرهنگ مسعود وحیدی تقویت گشت انتظامی و همکاری مردم را رمز موفقیت در پیشگیری از سرقت سارقان برشمرد و تصریح کرد: دانش انتظامی از مهمترین رموز موفقیت در اجرای ماموریت محوله در سازمان است که از طریق تجربیات غنی گذشته و تدبیر در صحنه عمل بدست می‌آید.
وی با اشاره به رعایت نکات ایمنی در راستای کاهش سرقت گفت: همچنین کارکنان کلانتری ۱۱ در آبان ماه سال گذشته موفق به دستگیری ۲۴ سارق در شهرستان شیروان شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از مردم این شهرستان خواست هرگونه پیشنهاد ، انتقاد و شکایت خود را از طریق تلفن ۱۹۷ که بصورت شبانه روزی فعال است به این فرماندهی اطلاع دهند.
انتهای پیام/ ب

کشف ۳۱ فقره سرقت در شیروان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.