سه مربی تنیس روی میز کشورمان در آزمون سطح دو فدراسیون جهانی قبول شدند و می توانند در کلاس‌های سطح سه فدراسیون جهانی حاضر شوند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،فدراسیون جهانی تنیس روی میز اعلام کرد سه مربی کشورمان با موفقیت در پشت سر گذاشتن آزمون کلاس‌های سطح دو مربی گری ، قادر خواهند بود تا در کلاس‌های سطح سه ITTF شرکت کنند.
جمیل لطف‌الله‌نسبی، سید منصور علوی مربیانی هستند که درکلاس های امسال موفق به قبولی شدند و میعاد مکّیف در کلاس‌هایی که سال قبل در مجارستان برگزار شده بود، توانست جواز حضور در کلاس‌های سطح 3 را بگیرد.

گفتنی است: عبور از آزمون سطح یک بدون مشکل است، اما در سطح 2 کار کمی دشوارتر می‌شود و فقط کسانی که مدرک ستاره‌دار دریافت کنند، قادر به حضور در کلاس‌های سطح 3 هستند.
کلاس‌های سطح 2 فدراسیون جهانی برای اولین بار در ایران در تیر ماه سال 96 برگزار شد که 13 مربی در بخش مردان و 7 مربی در بخش بانوان زیر نظر «لیلیرسون» مدرس فدراسیون‌ جهانی در آن شرکت کردند و از بین این 20 مربی در حال حاضر لطف‌الله‌نسبی و علوی موفق به کسب مدرک «سطح 2 ستاره‌دار» شدند. این در حالی بود که نفرات دیگری همچون نادر شاملو رئیس کمیته مربیان فدراسیون تنیس روی میز در آزمون مورد نظر نمره قبولی برای صعود به سطح 3 دریافت نکردند.
انتهای پیام/

موفقت سه ایرانی به حضور در کلاس‌های سطح سه ITTFفدراسیون جهانی تنیس روی میز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار