سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا در سفر به شهرستان زابل با خانواده معظم شهدا و مرزنشینان این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا در دیدار با مرزنشینان و مرزبانان شمال سیستان و بلوچستان و همچنین خانواده معظم شهدا، گفت: ضیافت افطاری در ماه مبارک رمضان آن هم در کنار شما مرزنشینان و مرزبانان عزیز، یک موهبت و هدیه الهی است که رمز با هم بودن را برای امنیت مرز‌ها به ارمغان آورده است.

سفر فرمانده مرزبانی ناجا به شمال سیستان و بلوچستان

وی ادامه داد: مرزبانان در کنار مرزنشینان خونگرم و دلسوز، مستحکم‌تر از همیشه برای حراست از مرز ایستادند.

مرزنشینان؛ مرزبانان واقعی در صیانت از مرز‌های کشور

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مرزنشینان؛ مرزبانان واقعی در صیانت از تمامیت ارضی کشور هستند و تعامل آن‌ها با مرزبانان زمینه ساز امنیت پایدار خواهد بود.

 سردار قاسم رضایی اظهار داشت:ضیافت افطاری در ماه مبارک رمضان آن هم در کنار مرزنشینان و مرزبانان عزیز، یک موهبت و هدیه الهی است که رمز با هم بودن را برای امنیت مرز‌ها به ارمغان آورده است.

وی افزود: با متحد بودن مرزنشینان و مرزبانان، بستر ایجاد و توسعه امنیت پایدار در مرز‌ها فراهم می‌شود و نتیجه آن امنیت مطلوب مرز‌ها و جامعه است.

فرمانده مرزبانی کشور ادامه داد: تعامل و همکاری مرزنشینان با مرزبانان، تأثیرات مطلوبی در برقراری امنیت مناطق مرزی و حفظ و حراست از حریم مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد و ارزشمندترین سرمایه مرزبانی، مرزنشینان هستند، چراکه این عزیزان مرزبانان واقعی هستند.

وی در خاتمه رسیدگی به دغدغه‌های مرزنشینان را از اولویت‌های اصلی مرزبانی دانست و گفت: مرزنشینان مایه افتخار ما هستند و وظیفه ما آگاه سازی آن‌ها نسبت به جرایم و آسیب‌های موجود در مرز‌ها بوده و آنچه مسلم است؛ استقرار نظم، تأمین امنیت عمومی و بالا بردن ضریب احساس امنیت در مرز‌ها با مشارکت مرزنشینان ممکن است.

سفر فرمانده مرزبانی ناجا به شمال سیستان و بلوچستان

 در پایان فرمانده مرزبانی ناجا با حضور در یادمان شهدا در نقطه صفر مرزی، در کنار مرزنشینان و مرزبانان در ضیافت افطاری شرکت کرد.

انتهای پیام/ع

سفر  فرمانده مرزبانی ناجا به زابل

برچسب ها: مرزبانی ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار