با مشارکت بنیاد برکت، سپاه و کمیته امداد ۸۰۰ واحد مسکونی روستایی در مناطق کمتر برخوردار کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه وبویراحمد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ با بیان اینکه برای ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی روستایی در مناطق کمتر برخوردارساخت این واحدها ۱۸ میلیون تومان بلاعوض توسط کمیته امداد پرداخت می شود، گفت: سه میلیون تومان از طرف بنیاد برکت، پنج میلیون تومان تسهیلات از صندوق امداد ولایت در قالب خدمات فنی و اجرایی نیز پنج میلیون تومان از طرف سپاه و چهار میلیون تومان نیز آورده مددجو است.
فرید محبی افزود: یکی از نیازمندی های مددجویان کمیته امداد استان  ساخت سه هزار مسکن مددجویی است که این امر در راستای ایجاد سرپناه مناسب و ایمن برای مددجویان و افزایش رفاه آنان انجام می شود.
وی گفت: بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن مددجویی و تأمین مسکن مقاوم از اولویتهای کاری این نهاد است که به‌منظور توانمندسازی مددجویان انجام می شود.
محبی یادآور شد: همچنین در سال گذشته در راستای خرید و ساخت مسکن مددجویی، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن، تکمیل واحدهای نیمه‌تمام، تعمیرات و بهسازی در مناطق محروم و ساخت سرویس‌های بهداشتی یکهزار و ۷۸۳ مورد عملیات عمرانی با اعتبار شش میلیارد 234 میلیون تومان انجام شد.

انتهای پیام/غ

ساخت سه هزار مسکن مددجویی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.