پارسال ۳۵۳ خانوار عشایری از حمایت کمیته امداد استان کهگیلویه وبویراحمد بهره مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان در گفت و گوی اختصاصی باخبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ؛ با بیان اینکه جمعیت تحت بهره مندی 353 خانوار عشایر از خدمات کمیته امدادپوشش این نهاد ۳۸ هزار خانوار با جمعیت ۷۸ هزار نفر هستند گفت: از این تعداد  ۳۵۳ خانوار  عشایری است و کمیته امداد ممبی با ۱۱۳ خانوار بیشترین آمار عشایری تحت حمایت را دارد.  
محبی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۷۲۷ مورد خدمت در سرفصل‌های مختلف به عشایر تحت حمایت ارائه شد افزود: یک میلیارد و ۵۵۲ میلیون تومان در زمینه ارائه خدمات مختلف به خانوارهای عشایری تحت حمایت هزینه شده است.  
وی گفت: ۸۷ مورد فعالیت عمرانی از جمله احداث مسکن، تعمیرات کلی و جزئی و انشعابات آب، برق و گاز در سال گذشته برای خانوارهای عشایری عملیاتی شد همچنین ۴۷ مورد تسهیلات اشتغال و ۳۵ مورد تسهیلات کارگشایی در سال قبل به مددجویان عشایری پرداخت شد.   
محبی اهداء ۲۲ مورد جهیزیه به نوعروسان، ۱۰ مورد کمک به داماد ، پرداخت کمک‌ هزینه تحصیلی و شهریه به ۲۰۷ دانش‌آموز و دانشجو، ۶۵ مورد کمک درمانی، ۶۷ موردی ویژه، توزیع ۱۷۵ مورد لوازم ضروری زندگی و ۱۲ مورد تسهیلات سربازی را از مهم‌ترین اقدامات انجام‌ شده برای مددجویان عشایری در سال گذشته عنوان کرد.
انتهای پیام/غ

 اهداء ۲۲ مورد جهیزیه به نوعروسان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.