پریسا بهزادی گفت: برای مسابقات جاکارتا، اعزام‌ها براساس نام‌ها نخواهند بود بلکه تکلیف مسافران المپیک آسیایی را رکورد‌ها مشخص می‌کنند.

تکلیف مسافران بازی‌های آسیایی را رکورد‌ها مشخص می‌کنندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ پریسا بهزادی نایب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به برنامه ها‌ی فدراسیون دوومیدانی برای اعزام بانوان دوومیدانی کار به بازی‌های آسیایی اندونزی اظهار داشت: معتقدیم این رویداد جای ورزشکارانی است که باید برای کشورشان افتخار آفرینی کنند با این دیدگاه درنظر داریم بهترین‌ها را در مواد مختلف به جاکارتا اعزام کنیم.

او افزود: رکورد‌ها از طریق فدراسیون اعلام شده است و تا زمان باقی مانده باید ورزشکاران مان در بخش بانوان به این رکورد‌ها نزدیک شوند در غیر این صورت از اعزام آن‌ها معذور خواهیم بود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی با اشاره به برنامه‌های حمایتی از ورزشکاران بانو تاکید کرد: برای مسابقات آسیایی برترین ها، اعزام‌ها براساس نام‌ها نخواهند بود، بلکه تکلیف مسافران المپیک آسیایی را رکورد‌ها مشخص می‌کنند.

وی از حضور سپیده توکلی، مریم محبی، ژاله کاردان و ریحانه آرامی و... در اردو‌های آماده سازی خبر داد و افزود: هریک از آنها زیر نظر مربی خارجی تمرینات خود راپیگیری می‌کنند هم اکنون آرامی با مربی خود در اردبیل تمرین می‌کنند و در مورد مربی خارجی چکش که اهل بلاروس است برای وی با وزارت ورزش وجوانان مکاتبه کرده ایم که امیدوارم با موافقت آن‌ها بتوانیم از دانش فنی این مربی نیز بهره بگیریم.

پریسا بهزادی تصریح کرد: با تمام این تفاسیر ورزشکاران مان باید بتوانند به رکودری که فدراسیون اعلام کرده اند نزدیک شوند، در فدراسیون چیزی به اسم بازیکن سالاری وجود ندارد چرا که بازی‌های اسیایی جاکارتا فرصت کسب تجربه نیست، بلکه همه ورزشکاران می‌آیند که از نام کشورشان دفاع کنند.

او گفت: از ابتدای سال ۹۶ مسابقات متعددی گذاشتیم تا بتوانیم برترین‌ها را انتخاب کرده به اردو‌های آماده سازی دعوت کنیم. ما در رده‌های سنی پایه (نوجوانان وجوانان) گزینه‌های بسیارخوبی داریم به عنوان مثال ریحانه آرامی عضو تیم ملی جوانان در تایلند مقام آورده است.

بهزادی افزود:در رقابت‌های نوجوانان آسیا، دختران ما نتایج بسیار خوبی کسب کردند در رده سنی جوانان هم همین طور به طوری که نوجوانان ما ورودی جوانان را هم کسب کردند. ما بسیار به آینده امیدوارهستیم و بی تردید با چنین روندی می‌توانیم در بسیاری از مواد صاحب عنوان شویم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار فدراسیون دوومیدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار