مربی تیم ملی دوومیدانی گفت: عملکرد حسین کیهانی و امیر مرادی در رقابت‌های دوومیدانی جام ریاست جمهوری قابل قبول بود.

سجاد مرادی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور امیر مرادی و حسین کیهانی در مسابقات جایزه بزرگ امارات بیان کرد: این مسابقه نخستین رقابت فصل دوندگان کشورمان بود و تنها انتظار داشتم خوب بدوند. امیر مرادی عملکرد به نسبت خوبی داشت. از آنجاییکه حسین کیهانی در دوره حجم قرار داد و الان نمی خواستم سرعتش پایین بیاید هم انتظارات را برآورده کرد.

مرادی خاطرنشان کرد: در کل برای شروع امیر مرادی عملکردی راضی کننده و حسین کیهانی عملکرد به نسبت خوبی داشت.

او ادامه داد:دومین مسابقه ای که آنها شرکت می کنند لیگ طلایی است که ۳۱ اردیبهشت برگزار می شود. می خواهم در این مسابقه هم رکورد معمولی ثبت کنند. از ۲۷ تا ۲۹ تیر مسابقات انتخابی تیم ملی را پیش رو داریم که امیدوارم حسین و امیر در آن رقابت ها به اوج برسند.

مربی دوندگان نیمه استقامت ایران درباره اردوی آتی آنها گفت: پس از پایان لیگ طلایی اردویی ۲۱ روزه در شهرکرد برگزار می کنیم تا حسین و امیر بتوانند در اوج دوران آمادگی قرار گیرند و رکورد ورودی بازی های آسیایی را کسب کنند. البته تمرکز خاصی روی این رکورد نداریم چراکه اگر این ۲ دونده نتوانند رکورد ورودی را به دست آورند نباید در بازی های آسیایی شرکت کنند. انشالله به آنچه می خواهند می رسند. هدف اصلی مرادی و کیهانی بازی های جاکارتا است و برنامه ریزی می کنیم تا در این مسابقات نتایج خوبی بگیرند‌.

مرادی خاطرنشان کرد: کیهانی و مرادی باید در مسابقات جایزه بزرگ سودان و مراکش هم شرکت کنند و در آن رقابت ها هم می توانند سهمیه المپیک را کسب کنند. امیر مرادی اکنون می تواند رکورد ۱:۴۷ دقیقه را ثبت کند و در بازی های آسیایی هم به رکورد ۱:۴۶ دقیقه برسد. حسین هم اکنون در ۵۰۰۰ متر می دود اما در بازی های آسیایی باید رکورد خوبی در ۳۰۰۰ هزار متر با مانع کسب کند.حتی سال گذشته هم در بازی های آغاز فصل اهداف مان را با رشته های دیگر شروع کردیم اما در قهرمانی آسیا هندوستان در مواد تخصصی خودشان به رقابت پرداختند.پیش از حضور در جاکارتا هم در یک مسابقه حضور پیدا می کنند تا شرایط آمادگی آنها را مورد ارزیابی قرار دهم.

انتهای پیام/

اظهارات مرادی درباره عملکرد شاگردانش در جام ریاست جمهوری دبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار