رئیس کمسیون عمران شورای شهر زنجان گفت: طرح پیاده راه زنجان حد فاصل سبزه میدان تا چهار راه انقلاب با مبلغ 2 میلیارد تومان اجرا می شود.

اجرای طرح پیاده راه زنجان با هزینه 2 میلیارد تومانعباس راشاد رئیس کمیسیون عمران شورای شهر زنجان در گفتگو با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ گفت: طرح پیاده راه زنجان حد فاصل سبزه میدان امسال اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه برخی از اماکن تاریخی در مسیر سبزه میدان تا چهارراه انقلاب قرار گرفته است، تصریح کرد: این طرح به تصویب رسیده و در بودجه سال 1397 مبلغ 2 میلیارد تومان برای این طرح پیش بینی شده است.
رئیس کمسیون عمران شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه از سمت خیابان طالقانی، فردوسی و چهارراه انقلاب طرح ترافیکی جدیدی اجرا می‌شود، گفت:احتمال دارد خیابان فردوسی دو طرفه شده و یا مسیر عوض شود که در مصوبه شورای ترافیک دقیقا معلوم می‌شود.
راشاد با بیان اینکه قبل از اجرای این طرح، مسیر ترافیکی مشخص و پروژه اجرا خواهد شد، گفت: امیدواریم در 6 ماهه اول اجرای طرح پیاده راه به اتمام برسد.
وی افزود: در کنار این طرح چند معبر مهم از جمله معبر کوچه مسجدحضرت رسوال الله، کوچه مسجد کوچه باشگاه و کوچه سید فتح الله را داریم که به تبع طرح پیاده راه، این سه کوچه هم سنگ فرش خواهند شد.
وی ادامه داد: مسجد انقلابی ولیعصر (عج) در کوچه باشگاه واقع شده و جزو کریدور‌های تاریخی و گردشگری است.
 
انتهای پیام/ن
 

اجرای طرح پیاده راه زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.