معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی: ۵۶ شرکت تعاونی روستا در قالب طرح روستا تعاون تشکیل و تقویت شده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ سروری معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از تصویب اعطای ۲۶ میلیارد تومان تسهیلات ۴ تا ۶ درصد به ۵۶ تعاونی روستایی استان از منابع قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار درمناطق روستایی و عشایری خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در اعطای تسهیلات به روستاییان و عشایر، شرکت‌های تعاونی روستایی در اولویت پرداخت هستند، روند معرفی و تصویب طرح‌ها در استان را خوب ارزیابی کرد.

 سروری افزود: با اجرای طرح روستا تعاون دراستان و برگزاری ۲ هزار نفر ساعت آموزش با رویکرد تسهیلگری و مداخلات توسعه‌ای و با هدف توسعه اقتصاد مردم محور تاکنون ۲۶ تعاونی در روستا‌های استان تشکیل شده است.

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی برنامه سال جاری طرح روستا تعاون را تشکیل و احیای ۹۷ تعاونی دیگر عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه با همکاری صندوق کارآفرینی امید طرح روستای بدون بیکار در ۴ روستای استان بصورت پایلوت در قالب طرح روستا تعاونی عملیاتی خواهد شد، گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی و تور‌های ترویجی و کارگاه‌های مهارتی مورد نیاز جامعه روستایی از مهمترین برنامه‌های امسال تعاون استان است.

 انتهای پیام/ ط آ

۵۶ شرکت تعاونی روستایی در خراسان جنوبی تشکیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.