رئیس شورای شهر بوشهر با بیان اینکه شورای پنجم از نقد‌های شهروندان و فعالان اجتماعی استقبال می‌کند گفت: اعضای شورای شهر بوشهر باید در مقابل نقد‌ها سعه صدر داشته باشد.

اعضای شورای شهر بوشهر باید در مقابل نقد‌ها سعه صدر داشته باشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، ابوذر دهدار صبح امروز در نشست شورای شهر بوشهر با تاکید بر توجه به مطالبات و خواسته‌های شهروندان اظهار داشت: هدف از تشکیل شورای شهر رسیدگی به مشکلات شهروندان و تحقق مطالبات آنان و افزایش رفاه و خدمات شهری است.

وی با بیان اینکه باید به نقد‌های شهروندان توجه ویژه شوددر پاسخ به درخواست دو عضو شورا برای بازپس‌گیری شکایت شهرداری از مطالبه‌گران و فعالان اجتماعی تصریح کرد: اعضای شورا نمی‌توانند به صورت قانونی از شهرداری خواستار بازپس‌گیری شکایت خود شود، اما توصیه می‌شود در مقابل نقد‌های منتقدان و رسانه‌ها سعه صدر داشته باشند.

رئیس شورای شهر بوشهر با تاکید بر استقبال از نقد‌های شهروندان و فعالان اجتماعی خاطر نشان کرد:در جلسات روز‌های یکشنبه شورای شهر بوشهر که شهروندان حضور دارند در ارائه نقد‌ها و پیشنهادات باید آستانه تحمل اعضای شورا افزایش یابد و به خواسته‌ها و مطالبات شهروندان توجه شود.

دهدار بیان کرد: از شهرداری بوشهر در خواست می‌شود شکایتی از مطالبه‌گران و منقدان نداشته باشند و اگرهم مدیری انتقاد داشت می‌تواند خود شخصا اقدام کند و از طریق شهرداری هیچگونه شکایتی صورت نگیرد و مدیران و کارکنان زحمتکش شهرداری که شاهد تلاش‌های شبانه روزی آن‌ها هستیم انتظار می‌رود سعه صدر بیشتری داشته باشند.

ضرورت باز پس‌گیری شکایت شهرداری از مطالبه‌گران و منتقدان

عضو شورای شهر بوشهر نیز خواستار باز پس‌گیری شکایت شهرداری از مطالبه‌گران و منتقدان شد.

ندا عبدالله‌زاده با بیان اینکه باید قدرت انتقادپذیری اعضای شورای شهر افزایش یابد افزود:در جلسات علنی شورای شهر در روز‌های یکشنبه میزبان شهروندان هستیم و آن‌ها انتقاداتی دارند که باید با روی باز از آن‌ها پذیرایی شود.

وی با اشاره به اینکه در جایگاه نمایندگی مردم در شورا باید به شهروندان و منتتقدان اجازه بدهیم صحبت‌های خود را مطرح کنند تاکید کرد: باید سعه صدر خود را تا حدی بالا ببریم که بتوانیم نقد‌ها و سوء تفاهم‌ها را تحمل و بر طرف کنیم.

عبدالله‌زاده با انتقاد از شکایت شهرداری از مطالبه‌گران و منتقدان گفت: درخواست می‌شود شهرداری با دعوت از منتقدان در یک فضای تعاملی این سوء تفاهمات برطرف کند و نباید کار به مراجع قضایی کشیده شود.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: شورای شهر ، صدای مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.