حضور ورزشکار و مربی کرمانشاهی در رقابت های لیگ ملت های والیبال

فرهاد سال افزون به عنوان ورزشکار و پیمان اکبری به عنوان مربی کرمانشاهی تیم ملی کشورمان را در رقابت های ملت های والیبال همراهی می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مرحله مقدماتی لیگ ملت های والیبال سال 2018 از چهارم خرداد آغاز و تا سوم تیرماه در 20 گروه پیگیری خواهد شد.
تیم ملی والیبال ایران در هفته اول مسابقات باید در فرانسه به ترتیب به مصاف تیم های میزبان، استرالیا و ژاپن برود.
تیم والیبال ایران کشورمان را به مقصد صربستان برای برپایی اردویی چند روزه ترک کرده است و ملی پوشان در این اردو 2 دیدار دوستانه با تیم صربستان برگزار می کنند.
تیم ملی والیبال ایران سپس روز اول خرداد، کشور صربستان را به مقصد فرانسه برای حضور در هفته اول مسابقات ملت های والیبال ترک می کنند.
ملی پوشان ایران در هفته های اول تا چهارم لیگ ملت های والیبال به ترتیب در کشورهای فرانسه، آرژانتین، روسیه و آمریکا به میدان می روند و در هفته پنجم در تهران میزبان تیم های کره جنوبی، بلغارستان و آلمان خواهند بود.
تیم ملی والیبال ایران در هفته اول ابتدا روز جمعه چهارم خرداد از ساعت 22:30 دقیقه با فرانسه، سپس روز شنبه پنجم خرداد از ساعت 19:30 دقیقه با استرالیا و در نهایت روز یکشنبه 6 خرداد از ساعت 17:30 دقیقه با ژاپن مسابقه خواهند داد.
ایگور کولاکوویچ به عنوان سرمربی و پیمان اکبری از کرمانشاه به عنوان مربی اول وظیفه هدایت ملی پوشان ایران را در مسابقات ملت های والیبال برعهده دارند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

حضور تیم والیبال ایران در رقابت های ملت های والیبال

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.