رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه خواستار حمایت مسئولین و مدیران از ورزش استان شد.

اگر مسئولین کمک نکنند استعدادهای ورزشی استان  فراموش می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  محمد منصوری رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه در همه رشته های ورزشی استعدادهای بسیار خوبی دارد، اما از نظر اسپانسر و حامی مالی در فقر است.

وی  با بیان اینکه  حدود 40 هیات ورزشی در استان فعالیت می کنند، اما هیچکدام نتوانسته‌اند یک تیم در لیگ برتر کشور داشته باشند گفت: در اکثر استان های کشور شهرداری‌ها حامیان اصلی ورزش هستند اما  هر بار ازشهرداری کرمانشاه کمک خواسته‌ایم، جواب منفی داده‌اند.

منصوری افزود: 16 سال است هیات والیبال استان دچار مشکل نداشتن اسپانسر و حامی مالی است.

وی تصریح کرد: بی توجهی به والیبال استان باعث شده باوجود داشتن ظرفیت بسیار هیچ تیمی در لیگ برتر نداشته و دیگر الگویی برای جوانان علاقمند به این ورزش در استان نداشته باشیم.

رئیس هیات والیبال استان گفت: وقتی یک استان در رشته های مختلف ورزشی در لیگ برتر کشور حضور داشته باشد، بزرگان ورزشی کشور نیز به آن استان خواهند رفت و همین موضوع باعث گرایش جوانان به سمت ورزش می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیران استانی باید توجه کنند که در قبال جوانان مسئول هستند، گفت: اگر کمک نکنند استعدادهای ورزشی استان به دست فراموشی سپرده می شوند.

انتهای پیام/ز

 

 

 

کرمانشاه از نظر اسپانسر و حامی مالی در فقر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.