وزیر ورزش و جوانان گفت: دولت خود را همراه و شریک مردم در داشته ها و نداشته هایشان می داند و فلسفه این دولت چیزی جز خدمت بیشتر به مردم نیست.

عزم دولت بر ایجاد یک میلیون شغل جدید استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با اشاره سفر امروز به کرمانشاه گفت: این سفر به‌ منظور تکمیل مسیر خدمت رسانی به مردم عزیز و شریف استان کرمانشاه است و امیدواریم در جلسه شورای اداری به ریاست رییس جمهور محترم گام های مهمی برای این مهم صورت گیرد.

وزیر ورزش و جوانان با ابلاغ سلام گرم رییس جمهور به مردم شریف سنقر گفت: مشکلات شهرستان سنقر که از سوی فرماندار و امام جمعه محترم مطرح شد بصورت جدی در دستور کار بخش های مختلف قرار خواهد گرفت.

وی به رونق اقتصادی،عدالت محوری و توسعه و موضوع جوانان به عنوان مهمترین برنامه های دولت در سال ۹۷ اشاره کرد و گفت: این برنامه ها در راستای توسعه رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال برنامه ریزی شده است.

  سلطانی فر نوسازی بافت های فرسوده و ناوگان حمل و نقل را از دیگر برنامه های جدی دولت به منظور ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی ذکر‌ کرد.

وی افزود:عزم دولت بر ایجاد یک میلیون شغل جدید است و تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و تدبیر رییس جمهوری و تلاش مجموعه دولت امیدواریم با تحقق این امر باری از روی خانواده ها و جوانان برداشته شود.

  سلطانی فر به اختصاص ۱۲ هزار میلیارد تومان به اشتغال روستاها اشاره کرد و گفت: امیدواریم با این تدابیر علاوه بر توسعه و ایجاد اشتغال در روستاها شاهد مهاجرت معکوس به روستاها باشیم.

وزیر ورزش و جوانان حل مشکلات جوانان در بخش های ازدواج،مسکن،اشتغال،اوقات فراغت و سایر موارد نیز اشاره کرد اظهار کرد: حل همه مشکلات این حوزه نیازمند تلاش همه جانبه است و دولت برای این منظور برنامه های خوبی تدارک دیده است.

وی به اراده دولت برای توسعه ورزش نیز اشاره کرد و گفت: در سال ۹۷ رویدادهای مهمی پیش روی ورزش کشور است که جام جهانی فوتبال، المپیک آسیایی جاکارتا و المپیک جوانان در کنار مسابقات لیگ جهانی والیبال از اهم آنهاست و تدارک ویژه ای برای موفقیت در همه این رویداد ها در دست اقدام است.

وزیر ورزش و جوانان به صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال به رقابت های جام جهانی فوتبال اشاره کرد و گفت: برای حضور مقتدرانه تیم ملی کشورمان در این رقابت ها همه حمایت های لازم را صورت داده ایم.

وزیر ورزش جوانان به حوادث تلخ سال ۹۶ نیز اشاره کرد و گفت:امیدواریم در سال ۹۷ شاهد هیچ اتفاق تلخی برای کشورمان نباشیم.

انتهای  پیام/ز

 

صحبت های وزیر ورزش در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.