معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: تمام تلاشمان را می کنیم تا زیرساخت ها در مناطق زلزله زده هرچه سریعتر ساخته شود و شرایط بهتری برای بانوان استان خصوصا در مناطق زلزله استان فراهم شود.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهمحمدیان  معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان  صبح امروز بعد از ادای احترام به مقام شامخ شهدای ۸ سال دفاع مقدس به حضور استاندار رفت و پس از آن هم به دیدار نماینده ولی فقیه  در استان کرمانشاه رفت.

تلاش می کنیم تا شرایط بهتری برای بانوان در مناطق زلزله استان فراهم شود+تصاویر
استاندار کرمانشاه  در این دیدار گفت:  اولین کانکسی  که در روز نخست حادثه به استان رسید توسط وزیر ورزش و جوانان کشور اهداشد که 40 کانکس بود.

آیت الله علما نماینده ولی فقیه  در استان کرمانشاه  نیز گفت: ورزش بانوان استان  کرمانشاه را همیشه پیگیر هستیم و خوشحالیم که بانوان موفقی در استان داریم.



وی ادامه داد: مریم هاشمی هم وقتی چادر بر سر کرد این را مقام معظم رهبری ارج نهادند و ۲۰ سکه بهار آزادی را هدیه حفظ حجاب به بانوی موفق استانمان دادند.


 علما افزود:در راه حفظ اسلام و حجاب به دنبال پیشرفت بهتر و روزافزون بانوان استان هستیم.

 

در ادامه سفر محمدیان  از مجموعه های  ورزشی  پازریک و مجموعه ورزش گوثربازدید کرد و در آخر هم نشستی با رئیس هیئت های ورزشهای مختلف خواهد داشت.

انتهای پیام/ز

 

سفر معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان به کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.