سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از عزم جدی استان کرمانشاه برای میزبانی اولین رویداد جهانی کشتی آزاد در سال 2017 خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛صابر رحیمی پس از تماس تلفنی با رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی و حمید بنی تمیم نایب رئیس این فدراسیون در جمع خبرنگاران اظهارکرد: مصمم هستیم با حمایت های مسوولین استان خصوصا استاندار و معاونین استانداری و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی این رویداد مهم کشتی جهان را میزبانی کنیم.

 وی افزود: کرمانشاه به عنوان شهر کشتی ایران تفاضای خود را برای این میزبانی ارائه کرد که فدراسیون کشتی با در نظر گرفتن تمامی جوانب این مهم را به استان کشتی خیز کرمانشاه اعطا کرد.

 سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: بر اساس اعلام فدراسیون کشتی، رقابت های جام جهانی کشتی آزاد در سال ٢٠١٧ میلادی روزهای ٢٨ و ٢٩ بهمن ماه و با حضور هشت تیم برتر دنیا برگزار خواهد شد.

 رحیمی اضافه کرد: کرمانشاه در سه سال اخیر رویدادهای ورزشی بین المللی، آسیایی و جهانی مهمی را میزبانی کرده و بدون شک با حمایت های استاندار، سایر مسوولین و دستگاه های اجرایی، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران و مسوولین کرمانشاهی مقیم تهران و مردم کشتی دوست این رقابتها را نیز بخوبی برگزار خواهد کرد.

 وی همچنین از حمایت های ارزشمند دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و معاونین این وزارتخانه و همچنین فدراسیون کشتی در زمینه تحقق این میزبانی تشکر کرد.

 مسابقات کشتی جام جهانی سال 2016، خرداد امسال به میزبانی لس آنجلس آمریکا برگزار شد که تیم ایران با برتری 5 بر 3 در دیدار فینال مقابل روسیه، عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.