رییس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه اولین استانی است که توانسته میزبانی مسابقات جام جهانی کشتی را به خود اختصاص دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛محمدحسین محبی گفت: امروز با حضور رسول خادم رییس فدراسیون کشتی در استان کرمانشاه و انجام دیداری با  استاندار کرمانشاه، موضوع میزبانی کرمانشاه برای رقابتهای جام جهانی کشتی قطعی و نهایی شد.


 وی ادامه داد: براین اساس مسابقات جام جهانی کشتی در روزهای 28 و 29 بهمن ماه در سالن شش هزار نفری امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار خواهد شد.

 محبی خاطرنشان کرد: هشت تیم برتر دنیا همراه با برترین کشتی گیران خود در این تورنمنت جهانی شرکت خواهند کرد.

 رییس هیات کشتی استان کرمانشاه با اشاره به سطح بسیار بالای این مسابقات، گفت: بعد از مسابقات المپیک، مسابقات جام جهانی کشتی از بالاترین درجه اهمیت و اعتبار در دنیا برخوردار است، بنابراین برگزاری چنین مسابقاتی در استانی همچون کرمانشاه یک افتخار بزرگ محسوب می شود.

 وی در خصوص میزان هزینه این مسابقات گفت: اطلاع دقیقی از میزان هزینه های برگزاری این مسابقات ندارم، اما تقبل هزینه های این مسابقات به صورت مشارکتی بین فدراسیون کشتی و استانداری کرمانشاه است.

 محبی تصریح کرد: با توجه به اینکه در مسابقات جام تختی 28 تیم حضور یافته و در این مسابقات(جام جهانی) تنها هشت تیم حضور می یابد، قاعدتا هزینه های برگزاری این تورنمنت از جام تختی بسیار کمتر است.

 رییس هیات کشتی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این اولین بار است که یک استان میزبانی چنین رویداد بزرگی را بر عهده می گیرد، گفت: قطعا برگزاری این رویداد افتخاری برای کرمانشاهیان است و صدالبته این رویداد به توسعه کمی و کیفی کشتی استان کمک ویژه ای خواهد کرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.