مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: زلزله اخیر استان کرمانشاه به میزان ۴ میلیارد تومان خسارت به اماکن ورزشی و زیرساخت های این حوزه در استان وارد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سید ارسلان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: امروز یکشنبه در دیدار معاون وزارت ورزش و جوانان با استاندار کرمانشاه که در محل استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت: زلزله مهیب ۷.۳ ریشتری شامگاه ۲۱ آبان خسارت های فراوانی را به اماکن و زیرساخت های ورزش استان وارد کرد و این زیرساخت ها و اماکن به میزان ۴ میلیارد تومان خسارت دیدند.

وی یادآور شد: قرار است برای جبران این خسارت ها وزارت ورزش و جوانان ۲ میلیارد تومان پرداخت کند و از محل اعتبارات داخل استان هم ۲ میلیارد تومان دیگر پرداخت شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بیان کرد: در جریان زلزله کرمانشاه وزیر ورزش و جوانان از همان ساعات ابتدایی بسیار پیگیر کار بودند و دستورات لازم را برای کمک به زلزله زدگان صادر کردند.

وی با اشاره به کمک های نقدی و غیرنقدی صورت گرفته توسط وزرات ورزش و جوانان به زلزله زدگان استان، افزود: قرار است ۱.۵ میلیارد تومان دیگر از سوی این وزارتخانه به مناطق زلزله زده کمک شود.

حسینی در پایان از حمایت های استاندار کرمانشاه از بخش ورزش نیز قدردانی و ابراز امیدواری کرد با ادامه این کمک ها شاهد موفقیت های بیشتر ورزشکاران خصوصا ورزشکاران خانم باشیم.

انتهای پیام/ز


پرداخت  ۲ میلیارد تومان خسارت ها از سوی وزارت ورزش و جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.