دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

اولین اخبار نقل و انتقالات مربوط به جذب جان لویجی بوفون توسط 2 تیم منچسترسیتی و لیورپول است.2 تیم مطرح لیگ برتر انگلیس در تلاشند تا پس از آن که بوفون پس از 17 سال فعالیت از یوونتوس جدا شد این بازیکن را جذب کنند. به گفته بسیاری از رسانه ها، این دروازه بان افسانه ای  40 ساله هنوز توانایی بازی را دارد و می تواند دروازه هر تیمی را بسته نگه دارد. بوفون نیز تصمیم بر آن دارد تا پس از جدایی از یوونتوس بازنشسته نشود و با یک تیم دیگر به فعالیت خود ادامه دهد.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

چلسی خواستار جذب مارسیال 

آبی های لندن به دنبال آن هستند تا در نقل و انتقالات تابستانی یکی از تیم هایی باشند که میخواهد آنتونی مارسیال ،بازیکن شماره 1 1 منچستریونایتد را جذب کند. مسئولان تیم چلسی تصمیم بر آن دارند که نقطه ضعف این تیم خط حمله آن است و با جذب بازیکنی همانند مارسیال می توان آن را تقویت نمود.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

دیبالا جایگزین گریزمان می شود

دیگو سیمونئه سرمربی تیم اتلتیکو مادرید تصمیم بر آن دارد تا پس از آن که گریزمان از این تیم جدا شد و به بارسلونا پیوست دیبالا را جایگزین او کند. دیبالا در حال حاضر  در خط حمله یوونتوس توانسته از خود درخشش های فراوانی را نشان دهد و با 26 گل زده یکی از گلزن ترین بازیکنان سری آ ایتالیا باشد. اما از سویی دیگر برخی از تیم ها همانند بایرن مونیخ  مبلغ 100 میلیون یورو را برای جذب دیبالا به تیم یوونتوس پیشنهاد داده اند و یکی از رقیب های اصلی اتلتیکو مادرید به حساب می آید.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

رقم فروش کولیبالی مشخص شد

مسئولان تیم ناپولی به دنبال آن هستند تا مدافع میانی قدرتمند خود کالیدو کولیبالی را با مبلغ 120 میلیون یورو به فروش برسانند تا این بازیکن به یکی از گران ترین بازیکنان دنیای فوتبال تبدیل شود. تیم هایی همانند منچستریونایتد، رئال مادرید و چلسی نیز به دنبال آن هستند تا این بازیکن را جذب کرده و خط دفاعی را مستحکم تر از گذشته کنند.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

رم: آلیسون فروشی نیست

تیم رئال مادرید به دنبال آن است تا در نقل و انتقلات تابستانی یکی از دروازه بانان مطرح دنیای فوتبال همچون آلیسون را جذب کرده و به تیم خود بیاورد. در ادامه تیم رم در جواب پیشنهاد مسئولان تیم کهکشانی های اسپانیا گفتند هیچ پیشنهادی کمتر از 100 میلیون یورو را قبول نمی دانند و در تلاش اند تا این دروازه بان را در تیم خود نگه دارند.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

جاستین کلایورت به بارسلونا نزدیک شد

گفته می شود جاستین کلایورت بازیکن تیم آژاکس لیگ برتر هلند به دنبال آن است تا در نقل و انتقالات داغ تابستانی به بارسلونا رفته و در این تیم با بازیکنان مطرحی همچون لیونل مسی همبازی شود. به همین دلیل این بازیکن قرار داد تیم آژاکس را تا بدین لحظه نپذیرفته و به دنبال امضای قرار داد و سفر به بارسلونا است.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

تری هانری با آرسنال مذاکره می کند

تری هانری بازیکن سابق تیم آرسنال به دنبال آن است تا پس از جدایی آرسن ونگر به این تیم آمده و سکوی هدایت آرسنال را به دست بگیرد. به همین دلیل مسئولان این تیم نشستی را با هانری برگزار و تمامی شرایط او را برای هدایت آرسنال را از او می پرسند تا هانری را با دیگر پیشنهاد های این تیم همچون آرترتا بسنجند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار