دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

اولین اخبار نقل و انتقالات مربوط به جذب آندره ترشتگن توسط خوزه مورینیو است.مسئولان تیم منچستریونایتد در تلاش اند تا در صورت خروج احتمالی دخیا از این تیم و پیوستنش به رئال مادرید دروازه بانی با توانایی بالا همانند او را جایگزین کنند و بهترین گزینه برای جایگزینی دخیا ، ترشتگن آلمانی است که توانسته در بسیاری از بازی های لیگ برتر اسپانیا کلین شیت کرده و گلی را دریافت نکند.گفته میشود در چندین هفنه اخیر دخیا تماس های بسیاری را با مسئولان تیم رئال مادرید برقرار کرده و در تلاش است تا جایگزین ناواس در این تیم شود.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مسی: حضور نیمار در رئال مادرید وحشتناک است

لیونل مسی فوق ستاره تیم بارسلونا در رابطه با احتمال انتقال نمیار جونیور بازیکن سابق آبی اناری ها به رئال مادرید گفت: اینکه نیمار به رئال مادرید رفته و در این تیم بازی کند یک موضوع بسیار وحشتناک است و این انتقال ضربه بزرگی را به بارسلونا خواهد زد.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

هازارد علاقمند برای تمدید با چلسی

ادن هازارد بازیکن تیم چلسی اعلام کرده است می تواند با این تیم به توافق رسیده و قرارداد خود را تمدید کند به شرط آن که بازیکنانی با سطح بالای فوتبال توسط مسئولان این جذب شده و در ترکیب این تیم قرار گیرند.چلسی در این فصل از فوتبال اروپا نتواسنت نتیجه خوبی را کسب کرده و در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا نیز توسط بارسلونا حذف شده و از دور این رقابت ها کنار رفتند تا حضور این تیم در مسابقات اروپایی بسیار کمرنگ تر از همیشه باشد.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

گواردیولا ولخرجی های خود را به اتمام رساند

پپ گواردیولا  سرمربی تیم منچسترسیتی تصمیم بر آن گرفته است تا در نقل و انتقالات داغ تابستانی این فصل از فوتبال اروپا هزینه بسیار زیادی را نکند و تنهای یک یا دو بازیکن را قرار است تا جذب کند و به تیم خود بیاورد.این سرمربی اسپانیایی اعلام کرده است که مبلغ های هنگفتی  را در فصل های گذشته برای تقویت تیم منچسترسیتی انجام داده است و در این فصل تنها کمبود او یک مهاجم و هافبک است.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

پوچیتینو به چلسی نزدیک شد

گفته می شود مسئولان تیم تلاش های بسیاری را برای جذب پوچتینو ،سرمربی تیم تاتنهام انجام می دهند و به دنبال آن هستند تا این سرمربی را که در این فصل از لیگ برتر جزیره توانسته نتایج خوبی را کسب کند به تیم خود بیاورد و جایگزین آنتونیو کونته کند تا تیم چلسی بتواند به روز های درخشان فوتبال خود در فوتبال اروپا بازگردد.از سویی دیگر اما رئیس باشگاه تاتنهام به پوچتینو قول جذب بسیاری از بازیکنان مطرح و با توانایی بالا را به سرمربی این تیم داده است .

 

انتهای پیام/

شایعات نقل و انتقالات پنج لیگ مطرح اروپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار