دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • اولین اخبار نقل و انتقالات مربوط به فروش بونوچی توسط میلان است. میلان در این فصل از مسابقات فوتبال اروپا نتوانست در بسیاری از مسابقات پیروز میدان باشد و برای آن که بتواند در فصل آینده بازیکنانی را به تیم خود اضافه کند باید چند بازیکن مطرح همانند بونوچی را به فروش برساند. حال 2 تیم بایرن مونیخ و منچستریونایتد در تلاش اند تا در نقل انتقالات داغ تابستان این مدافع میانی را به خدمت بگیرند.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

آرسنال از خرید سوکراتیس پاپاستاتوپولوس ناامید شد

  • باشگاه آرسنال به دنبال آن بود تا در نقل و انتقالات داغ تابستانی سوکراتیس پاپاستاتوپولوس را از بورسیا دورتمند به خدمت بگیرد. آرسنال برای خرید این بازیکن مبلغ ۳۵ میلیون پوند را پیشنهاد کرده بود. این باشگاه در ادامه، اما تصمیم به این دارد تا بازیکن ترکیه‌ای تیم فرایبورگ به نام Soyuncu را با مبلغ نزدیک به ۱۷/۵ میلیون پوند به خدمت بگیرد. همچنین این بازیکن ترکیه‌ای سن کمتری نسبت به سوکراتیس یونانی دارد و می‌تواند برای آرسنال مفید‌تر باشد.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مورینیو در تکاپو برای جذب ویلیان

  • خوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد در تلاش است تا در نقل و انتقالات تابستانی ویلیان را از چلسی خریداری کرده و به تیم خود بیاورد. مورینیو دلیل این اظهار نظر و خرید بازیکن را کیفیت بالای بازی ویلیان و اینکه این بازیکن می‌تواند در جناح راست منچستریونایتد تاثیر فراوانی داشته و سبب موفقیت شیاطین سرخ در بسیاری از مسابقات شود، دانسته است.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

پولیچیچ در راه تاتنهام

  • پوچتینو سرمربی تاتنهام به دنبال آن است تا پولیچیچ را در نقل و انتقالات تابستان به تیم خود بیاورد و از این بازیکن به عنوان یک استعداد استفاده کند. پوچتینو در این فصل از نقل و انتقالات تابستانی می‌خواهد تا تعدادی از بازیکنان خود را از لیست بازیکنان فصل آینده اش کنار بگذارد و با بودجه‌ای که رئیس باشگاه تاتنهام قولش را داده است می‌خواهد ستاره‌های جوانی مانند پولچیچ را به تیم خود بیاورد.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

احتمال پیوستن موراتا به دورتمند قوت گرفت

مسئولان باشگاه دورتمند به دنبال آن هستند تا آلوارو موراتا را پس از یک فصل ناکامی در چلسی به خدمت بگیرند. آن‌ها در فکر آن هستند تا موراتا همانند دیگر بازیکنی که از چلسی جذب کرده اند بتواند موفقیتی دو چندان را در آن تیم داشته باشد و سبب آن شود تا دورتمند بتواند به جام قهرمانی بوندسلیگا نزدیک شود.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

لسترسیتی در فکر جذب پریرا

تیم لیگ برتری لسترسیتی به دنبال آن است تا پریرا را در نقل و انتقالات تابستانی از پورتو جذب کرده و به تیم خود بیاورد. لسترسیتی برای آن که به بالای جدول لیگ جزیره نزدیک شود می‌خواهد تا این بازیکن را با مبلغ ۲۵ میلیون پوند جذب کند. 2 تیم منچستریونایتد و تاتنهام نیز به فکر آن هستند تا سریعتر از رقیبان خود پریرا را به تیم خود بیاورند و به نوعی رقیب لسترسیتی محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/

شایعات نقل و انتقالات پنج لیگ مطرح اروپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار