استاندار سیستان و بلوچستان گفت: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی حلقه وصل مسئولان با مردم هستند و می‌توانند در آگاهی بخشیدن جامعه تاثیر گذار باشند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سیددانیال محبی  استاندار سیستان و بلوچستان  در همایش روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: رسالت خطیری بر عهده روابط عمومی هاست، زیرا منعکس کننده مشکلات جامعه به مسئولان هستند.

محبی  بیان کرد: روابط عمومی‌ها باید مسائل روز جامعه را تحلیل و بررسی و برای حل مشکلات چاره اندیشی کنند.

وی افزود: رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها تلاش کنند با دوستی و مدیریت مسائل و مشکلات مردم را بررسی و به مدیران مربوطه گزارش دهند.

وی تصریح کرد: مسئولان روابط عمومی‌ها باید بتوانند چهره مطلوبی از سازمان خود میان مخاطبان برجا بگذارند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: روابط عمومی ادارات امروزه با توجه به پی بردن به جایگاه واقعی خود در کنار فعالان رسانه‌ای می‌توانند نقش مهمی در حوزه اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه ایفا کنند.

جواد سالارزهی اظهار داشت: انتظار می‌رود روابط عمومی‌ها همگام با رسانه‌ها علاوه بر به تصویر کشیدن ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان در شناسایی و معرفی برخی مشکلات موجود تلاش کنند.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان اکنون در مسیر توسعه قرار گرفته و خوشبختانه زمینه برای فعالیت رسانه‌ها و به نمایش گذاشتن توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این استان فراهم است.

وی تصریح کرد: روابط عمومی نبض و آینه تمام نمای دستگاه اجرایی است.

محمدعلی فرازمند از پیشکسوتان عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: روابط عمومی‌ها ارتباط دهنده مردم و مسئولان هستند.

وی افزود: روابط عمومی‌ها باید برای بهبود شرایط موجود و ارتباط میان مدیران و مردم و نیز اطلاع رسانی صحیح تلاش کند.

انتهای پیام/ع

برگزاری همایش روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان

برچسب ها: استانداری ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار