با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور تفاهم نامه همکاری منطقه ویژه انرژی‌های تجدید پذیر و منطقه ویژه علم و فناوری در سیستان و بلوچستان امضا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور در این مراسم افزود: امروز بخشی از اقتصاد ما مفقود مانده که منوط به نیروی انسانی است و از طرفی نسل جدیدی از کار آفرینان کشور بر پایه علم و تفکر در حال فعالیت هستند که باید از ظرفیت آن‌ها استفاده کرد.

وی افزود: مشکل امروز ما مشکل دانش است ظرفیت‌های درونی خود را نباید فراموش کنیم، زیرا ظرفیت خوبی در نیروی انسانی داریم.

ستاری بیان کرد: هیئت علمی دانشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان از بهترین هیئت‌های علمی است به همین دلیل جهت گیری دانشگاه‌ها به سمت حل مسائل استان باشد.

وی تاکید کرد: زمانی موفق هستیم که بر مشکلات غلبه کنیم امروز هرچه پارک علم و فناوری تقویت شود و فناوری به اقتصاد وصل شود موفق خواهیم بود.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه نوع نگاه نسبت به توسعه استان باید فرق کند گفت: مشکلات استان با پول حل نمیشود با عقل و علم حل می‌شود.

وی گفت: جنس کار ما در معاونت علمی و فناوری نوآوری ابتکار است برای حل مسایل استان در حوزه آب به چند ایده رسیده ایم که به زودی به نتایج خوبی دست خواهیم یافت.

انتهای پیام/ع

تفاهم نامه همکاری منطقه ویژه انرژی‌های تجدید پذیر و منطقه ویژه علم و فناوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار