معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت:توسعه سیستان و بلوچستان تنها با توسعه دانش حل می‌شود و این روش معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری برای حل مشکلات این استان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سورنا ستاری   معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: حدود سه هزار و ۵۰۰ شرکت دانش بنیان با فروش سالانه ۶۰ هزار میلیارد تومان در کشور فعال هستند.

سورنا ستاری  اظهار داشت: البته این میزان فروش در سال ۹۶ به ثبت رسیده که امیدواریم امسال شاهد رشد قابل توجهی از لحاظ فروش و تعداد شرکت‌های دانش بنیان در کشور باشیم.

وی بیان کرد: قانون حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در ابتدای دولت یازدهم اجرایی شد و قبل از آن هیچ شرکت دانش بنیانی شناسایی نشده بود.

وی ادامه داد: تصویب قانون حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در اوایل دولت یازدهم نشانگر توجه ویژه دولت به این بخش مهم از توسعه کشور است.

وی تصریح کرد: حمایت‌های دولت از شرکت‌های دانش بنیان ریسک سرمایه گذاری در این شرکت‌ها را کاهش داده است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: سرمایه گذاری قابل توجهی از سوی بخش خصوصی در زمینه انرژی‌های نو در سیستان و بلوچستان انجام شده است.

ستاری اظهار داشت: توسعه سیستان و بلوچستان تنها با توسعه دانش حل می‌شود و این روش معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری برای حل مشکلات این استان است.

وی تصریح کرد: توسعه شرکت‌های دانش بنیان، توسعه اقتصاد دانش بنیان و ارائه راه حل‌های نوآورانه در حل مسائل اختصاصی سیستان و بلوچستان بویژه در زمینه تبخیر آب و ریزگرد‌ها مورد توجه معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری قرار دارد.

وی افزود: امیدواریم به پشتوانه دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان که از توانایی بالای علمی نیز برخوردارند، اتفاقات خوبی در زمینه توسعه فضا‌های کسب و کار‌های نوین در این استان رخ دهد.

انتهای پیام/ع

سفر معاون رئیس جمهوری به سیستان وبلوچستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار