به مناسبت روز جهانی روابط عمومی وجامعه اطلاعاتی از مدیران مذکور در نهادهای مختلف شهر خواستیم " یک روز بدون روابط عمومی را توصیف کنند" در ادامه می خوانیم...

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و راهبردی یک سازمان نقشی قابل توجه است. اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

بعد از سالها تلاش و پیگیری دست‌اندرکاران روابط عمومی های کشور، روز27 اردیبهشت ماه در ایران همزمان با سراسر جهان به عنوان روز روابط عمومی وجامعه اطلاعاتی نامگذاری شد. ما نیز به این بهانه گفت و گویی داشتیم با چند نفر از مدیران روابط عمومی های ارگانهای شهر اصفهان و نظر آن ها را در خصوص تصور یک روز بدون روابط عمومی را جویا شدیم که شرح آن را در ادامه می خوانید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان

روابط عمومی، وکیل سازمان ها و مدعی العموم جامعه

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، سازمان مذکور را جز نهاد های بحران مدار توصیف کرد که اخبار خوب و بد زیاد همچنین نکات ایمنی را اطلاع رسانی می کند.

محمد شریعتی با اشاره به اینکه روابط عمومی جز مشاغل سخت محسوب می شود که در دو نقش مدعی العموم شهروندان و وکیل ارگان خود انجام وظیفه می کند، افزود: قرارگیری در این دو جایگاه شغل روابط عمومی با استرس، فشار ،تنوع و گستردگی کاری زیادی همراه می کند که به تخصص کافی نیاز دارد.

وی با اشاره به رتبه بندی مشاغل سخت و زیان آور در جهان، خاطرنشان ساخت: طبق این رتبه بندی، شغل روابط عمومی در رتبه هفتم تا دهم قرار دارد.

مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان

روابط عمومی به عنوان قلب سازمان

روابط عمومی اداره بهزیستی  نیز در ادامه با اشاره به اینکه در گفتمان ها از  روابط عمومی به عنوان قلب سازمان یاد می شود، اظهارداشت: یک روز بدون روابط عمومی باعث مختل یا به تاخیر افتادن بسیاری از کارهای اداره می شود.

محمدرضا عسگریان، روابط عمومی را ارتباط دهنده بخش بیرونی و دورنی سازمان با کارشناسان و مدیران سازمان دانست و افزود: یک  روز ب روابط عمومی با چالش های زیادی همراه خواهد بود.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان

روز بدون روابط عمومی، سکوت خبری نهاد ها

رضا معمار، مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان نیز یک روز بدون روابط عمومی را روزی بدون خبر توصیف کرد و افزود: اگر یک  روز در ارگانی مدیر روابط عمومی حضور نداشته باشد، اخبار آن ارگان منتشر نمی شود و آن نهاد در سکوت به سر می برد.

 

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.