نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حدود شش ماه است که اداره کل آموزش و پرورش با سرپرست اداره می شود و ضروری است هر چه زودتر مدیرکل این نهاد تاثیرگذار مشخص شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا نصر اصفهانی  امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در هفته گذشته خروج آمریکا از برجام را شاهد بودیم که از این طریق خوی استکباری آمریکا بروز و ظهور پیدا کرد و نشان داد که حتی حاضر نیست در معاملات برد- برد ظاهر شود و در هر قراردادی تنها به دنبال نشان دادن برتری خود است.

وی ادامه داد: برجام نشان داد که آن دستاوردهایی که جمهوری اسلامی به دنبال آن بود محقق شده و خروج آمریکا از این توافق نامه نیز به این دلیل بود که خیر و صلاح ایران در آن بود که البته امیدواریم با سیاست های رییس جمهوری زمینه های رشد و تعالی ایران اسلامی فراهم شود.

وی با اشاره به وضعیت فعلی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: این اداره کل با گذشت بیش از ۶ ماه، هنوز با سرپرست اداره می شود و جای تأسف دارد زیرا آقای احمدی از جمله مدیران لایقی هستند که باید از وی استفاده کرد لذا از وزیر آموزش و پرورش، نمایندگان مجلس و استاندار اصفهان تقاضا دارم که مصالح آموزش و پرورش را مدنظر قرارداده و پیش از این اجازه ندهند این وضعیت ادامه پیدا کند چون هر سازمانی که با سرپرستی اداره شود با برنامه ریزی و نظامندی فاصله می گیرد.

 نصراصفهانی گفت: البته به طور حتم باید انتخاب مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان اصفهان با سیاست های دولت تدبیر و امید همسو باشد و معطل کردن این جریان، تغییر خاصی را به دنبال نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: قطار شهری اصفهان در طی سالیان گذشته وضعیت بسیار خوبی به خود گرفته و اهداف آن تحقق پیدا کرد و قولی که مبنی بر اتمام خط یک آن داده شده بود پس از ۱۷ سال به پایان رسید؛ این امر نشان می دهد اگر با وحدت و انسجام، همه امور را پیگیری کنیم موفق خواهیم بود البته نسبت به تعیین تکلیف و انتخاب مدیرعامل قطار شهری نیز باید اقدام شود.

نصر اصفهانی تاکید کرد: دومین اجلاس شورای شهر کلانشهرها در شهر شیراز در هفته گذشته به ریاست آقای هاشمی رفسنجانی با موضوعات آلودگی هوا، حمل و نقل و ترافیک و ... برگزار شد که زمینه ارتباط هرچه بهتر با دولت را فراهم می کند.

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: پیامبر اسلام در آخرین جمعه ماه شعبان به ایراد خطبه ای می پردازند که بسیار معروف است و در آن همه انسان ها نه تنها مومنان را مورد خطاب قرار داده و مژده فرار رسیدن ماه مبارک رمضان را می دهند. ایشان در این خطبه بیان می کنند که رمضان، ماه رحمت و برکت و مغفرت الهی است و انسان ها از صفت کرامت خداوند می توانند استفاده کنند زیرا هر عملی انجام دهند مورد قبول بوده و هر نفس افراد روزه دار، تسبیح الهی و خوابیدن آنها نیز عبادت است.

نصراصفهانی با اشاره به مناسبت های هفته جاری خاطرنشان کرد: در هفته جاری سالروز فتوای تاریخی میرزای شیرازی، مبنی بر حرام شدن توتون و تنباکو بود که باعث شد این محصول از انحصار بریتانیا خارج شود، سالروز حکیم ابواقاسم فردوسی و روز ارتباطات را نیز در پیش داریم که این مناسبت ها را به تمامی روابط عمومی ها تبریک می گوییم و امیدواریم بتوانیم هرچه بهتر از آنها استفاده کنیم. 

 

انتهای پیام/م

 

 

برچسب ها: شورای شهر ، قطار شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.