نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت:بازار نطنز بخشی از مجموعه تاریخی مرکز شهر است و می‌طلبد شهرداری و میراث فرهنگی نشستی برگزار و به وضعیت حال حاضر آن رسیدگی کنند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرتضی صفاری نطنزی دیروز در جلسه بررسی مشکلات شهرستان نطنز که با حضور رؤسای ادارات، ارگان‌ها، شورای شهر و روستا و شهرداران در محل فرمانداری نطنز برگزار شد، اظهار کرد: جمعی که در اینجا حاضر هستند به نحوی مجلس‌های شهری و روستایی منطقه ما هستند و از این بابت یک نوع مشابهت کاری بین نماینده مجلس و آنان هست و امید است این عزیزان علاوه بر شناخت کامل مشکلات شهری و روستایی خود بتوانند برای آن بهترین راهکارهای ممکن را ارائه دهند.

وی افزود: برای حل مشکلات موجود نخستین کار این است که در شوراها دست‌ به‌ دست هم داده شود و اختلافات باید کنار گذاشته شود، این اختلافات آفت بدی است که مانع کار شوراها خواهد شد و انعطاف‌پذیری لازمه داشتن وحدت و هماهنگی بین اعضای شوراها است.

نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که تجربیات زیادی وجود دارد و آن‌جا که مسؤولان گرفتار درگیری، مشکلات، دودستگی و تفرقه شده‌اند عملاً نتوانسته‌اند در پایان دوره کاری خود کاری برای مردم انجام دهند، تصریح کرد: در دوره انتخابات افتخار این را داشتیم که خدمت دوستان در مناطق مختلف شهرستان برسیم و از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شویم و امروز ساختار نظام اداری به پیگیری فراوان نیاز دارد و این از ضعف‌های سیستم اداری کشور است، بنابراین توصیه بنده این است که با پیگیری حتی به بنده یادآوری کنید تا مشکلات از قلم نیفتد.

وی در خصوص مشکل آب شرب نطنز گفت: کمیت آب نطنز به نحوی حل‌ شده است و به دنبال بهبود کیفیت آن‌ هم هستیم، آب واقعاً کیفیت مناسبی برای شرب ندارد و این مطالبه مردمی به‌حق است و یکی از راه‌ حل‌های این مشکل نصب دستگاه تصفیه آب در نطنز است که مقدمات حضور پیمانکار مربوطه در حال انجام است.

صفاری نطنزی در خصوص ضرورت ساماندهی وضعیت بازار نطنز خاطرنشان کرد: بازار بخشی از مجموعه تاریخی مرکز شهر است و می‌طلبد شهرداری و میراث فرهنگی نشستی برگزار و به وضعیت حال حاضر آن رسیدگی کنند، بازار تاریخی نطنز و بافت قدیمی آن منطقه برای گردشگران ناشناخته مانده است.

وی با بیان این‌که پیگیری لازم برای بازگشایی مجدد بانک ملت در بادرود با مدیرعامل این بانک انجام می‌شود، مطرح کرد: برای لایروبی اعتباری از انرژی هسته‌ای دریافت شد و بحث مشکلات قنوات روستاها هزینه شد ولی این مبلغ برای لایروبی کافی نیست و مبلغی از سوی معاونت مناطق محروم و روستایی ریاست جمهوری اختصاص‌ یافته است و همچنین مقداری هم توسط وزیر جهاد کشاورزی در این خصوص به ادارات جهاد کشاورزی داده خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس شوری اسلامی با گلایه از همکاری ادارات در عدم همکاری با سرمایه‌گذاران در شهرستان، ابراز کرد: ادارات کل استان اصفهان در جذب سرمایه‌گذاران خوب عمل نمی‌کنند و تقاضا از ادارات این است که با سرمایه‌گذاران‌ همکاری و تعامل داشته باشند.

وی عنوان کرد: امسال شعار حمایت از کالای ایرانی باید به‌ طور ویژه مورد توجه دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد و با همکاری با سرمایه‌گذار و مساعدت برای راه‌اندازی واحد تولیدی یا خدماتی در شهرستان بتوانیم برای جوانان شهرستان ایجاد اشتغال کنیم.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه بررسی مشکلات شهرستان نطنز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.