کارشناس‌مسؤول پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: در مناطق غربی و مرکزی استان شرایط آب‌گرفتگی معابر عمومی و اختلال در تردد مسیرهای مواصلاتی پیش‌بینی می‌شود.

ساناز جعفری  در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر ورود سامانه بارشی جدیدی به استان اصفهان است.

وی افزود: پیش‌بینی بارش‌های نسبتاً خوب بهاری طی سه‌شنبه تا آخر هفته و آغاز ماه مبارک رمضان برای استان در شمال، شمال غربی و شرقی، غرب و مرکز استان اصفهان شده است.

کارشناس‌مسؤول پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بر این اساس روز گذشته شاهد بارش‌های خوبی در اکثر نقاط استان بودیم که خور و بیابانک با 10.8 میلی‌متر آمار بیشترین بارش‌ها را به خود اختصاص داد.

وی خاطرنشان کرد: پس از آن میزان بارش‌ها در نایین با 7.1 میلی‌متر، نجف‌آباد با 4.5 میلی‌متر، نطنز با 4.3 میلی‌متر، میمه با 4 میلی‌متر، مورچه‌خورت با 2.6 میلی‌متر، اردستان با 2.3 میلی‌متر، کاشان با 1.8 میلی‌متر، گلپایگان با 1.5 میلی‌متر، خوانسار با یک میلی‌متر و کبوترآباد با 0.2 میلی‌متر بوده است.

جعفری در خصوص روند دما در اصفهان یادآور شد: دمای هوای در استان اصفهان تا 5 درجه سانتی‌گراد روند کاهشی خواهد داشت.

وی در پایان توصیه کرد: به دلیل تشدید بارش‌های رگباری شدید همراه با رعد و برق، در برخی مناطق تگرگ و وزش بادهای شدید لحظه‌ای از عصر روز چهارشنبه و طی روز پنجشنبه بر روی استان در نیمه شمالی و شرقی شرایط سیلاب، طغیان رودخانه‌های محلی و روان آب و در مناطق غربی و مرکزی استان شرایط آب‌گرفتگی معابر عمومی و اختلال در تردد مسیرهای مواصلاتی پیش‌بینی می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار