کارشناس هواشناسی اصفهان از فعالیت سامانه‌ی بارشی در مناطق مختلف بخصوص شمال وغرب استان وهم چنین اتخاذ تمهیدات لازم برای خسارات احتمالی خبر داد.

  فاطمه زهرا سیدان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، تصریح کرد:به سبب تشدید بارش‌ها از عصر چهارشنبه وپنج شنبه در نیمه‌ی شمالی و شرقی شرایط سیلاب، طغیان رودخانه‌های محلی و رواناب پیش بینی می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: هم‌چنین در مناطق غربی ومرکزی استان  به ویژه در مناطق مستعد شرایط آب‌گرفتگی عمومی  واختلال در مسیل‌های مواصلاتی را خواهیم داشت.

وی افزود:تمهیدات لازم وتصمیم‌گیری جهت جلوگیری از خسارت های احتمالی اتخاذ شود.

سیدان درمورد اطلاعیه سازمان هواشناسی در خصوص جاری شدن روان آب ها در مناطق شمای و غربی  تصریح کرد: بررسی‌های نقشه‌های هواشناسی حاکی از فعالیت این سامانه‌ی بارشی از بعد ازظهر امروز تا اوایل وقت روز جمعه می‌باشد که در این مدت بارش‌ رگباری گاهی همراه با رعد وبرق، در برخی مناطق تگرگ و وزش باد شدید خواهد بود.

کارشناس هواشناسی گفت: از عصر روز چهارشنبه تا اوایل وقت روز جمعه،کاهش دما 4تا6 درجه‌ای پیش‌بینی می‌شود،بیشینه دمای اصفهان در امروز25 درجه وکمینه ی آن 15 درجه است.

همچنین پیش بینی می‌شود چوپانان با دمای 30 درجه سانتیگراد و خوانسار با دمای 6 درجه ای به ترتیب گرمترین و خنک ترین  مناطق را به خود اختصاص داده‌اند.

 

انتهای پیام/ س

وضعیت جوی هوای اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار