رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: پیش بینی می‌شود دادسرای عمومی و انقلاب شهربابک تا پایان امسال و حداکثر تا اوایل سال آینده به بهره برداری برسد.

بازدید معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه از روند ساخت دادسرای شهربابکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان  در حاشیه بازدید کهزادی، معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه از روند ساخت دادسرای عمومی و انقلاب شهربابک اظهار داشت: احداث پروژه عمرانی از تیرماه سال 96 شروع شده است و تا اکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و انتظار می رود، حداکثر تا اوایل سال 1398 روند احداث آن به اتمام برسد.

این مقام قضائی خاطر نشان ساخت: ساختمان دادسرای شهرستان شهربابک در سه طبقه و در هزار و 570 متر مربع ساخته می شود و مساحت این پروژه یک هکتار می باشد.

وی با با بیان اینکه احداث دادسرای عمومی و انقلاب شهربابک طرحی استانی است افزود: تا اکنون اعتباری معادل دو میلیارد تومان از اسناد خزانه اسلامی برای این پروژه در نظرگرفته شده است.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه پس از بازدید از روند ساخت دادسرای شهربابک، از شعب دادگستری شهربابک بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات محیط و فضای فیزیکی دادگستری شهرستان قرار گرفت.

 

انتهای پیام/س

 

بهره برداری از دادسرای عمومی و انقلاب شهربابک تا پایان امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.