جدیدترین رنکینگ جهانی پاراتکواندو از سوی فدراسیون جهانی اعلام شده که بر اساس آن ۵ هوگوپوش کشورمان در میان برترین‌های جهان قرار گرفته‌اند.

رنکینگ ماه «می» پاراتکواندو اعلام شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از فدراسیون تکواندو، فدراسیون جهانی تکواندو، رنکینگ ورزشکاران پاراتکواندوکار را در ماه «می» ۲۰۱۸ اعلام کرد که که براساس آن مهدی پوررهنما، سعید صادقیان‌پور، اصغر عزیزی، احمد نریمانی و محمود جعفرزاده در میان برترین‌های جهان قرار دارند.

در رنکینگ اعلامی از سوی فدراسیون جهانی، "سعید صادقیان‌پور" در وزن ۶۱- کیلوگرم (K۴۲) که مدال طلای قهرمانی آفریقا را کسب کرد با ۲۴۶ امتیاز همچنان در صدر جدول رده بندی قرار دارد، "سجاد جوانبخت" در این وزن و کلاس ۴۱ با ۶۰/۰۵ امتیاز در رده یازدهم قرار دارد.

"مهدی پوررهنما" در وزن ۷۵- کیلوگرم (K۴۴) با ۲۹۹ امتیاز جایگاه نخست جدول رده بندی را به خود اختصاص داده است. "محمود جعفرزاده" نیز که به تازگی در کلاس K۴۴ مبارزه می‌کند با ۱۰۵/۰۸ امتیاز در رده پنجم جای گرفته است.

"محمدرضا شعبانی" در وزن ۷۵- کیلوگرم (K۴۲) پس از کسب مدال نقره رقابت‌های قهرمانی آفریقا رده پانزدهم را به خود اختصاص داده است. "احمد نریمانی" هوگوپوش وزن ۷۵+ کیلوگرم (K۴۲) نیز پس از تصاحب مدال طلای قهرمانی آفریقا با ۱۸۸/۴۰ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفته است.

"اصغر عزیزی" پاراتکواندوکار وزن ۷۵+ کیلوگرم (K۴۴) با کسب مدال برنز قهرمانی آفریقا و ۱۶۶/۷۲ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد. "محسن عبدی" در این وزن جایگاه بیست و دوم را در اختیار دارد. "حامد حق شناس" نیز در رده ۳۱ قرار دارد.

انتهای پیام/

پاراتکواندوکاران ایران در جمع برترین های جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار