سرمربی تیم ملی تکواندو مردان کشورمان گفت: تیم‌ها با نفرات اصلی خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت می‌کنند چرا که این مسابقات حکم دیدار تدارکاتی را دارد.

عسگری: رقابت‌های قهرمانی آسیا حکم دیدار تدارکاتی را برای تیم‌ها داردفریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواندو مردان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره مسابقات قهرمانی آسیا بیان کرد: به دلیل اینکه رقابت‌های گرندپری ایتالیا و بازی‌های آسیایی جاکارتا بعد از این مسابقات برگزار می‌شود تمام تیم‌ها با نفرات اصلی خود شرکت می‌کنند چرا که رقابت‌های قهرمانی آسیا حکم دیدار تدارکاتی را برای تیم‌ها دارد.

او درباره وضعیت تیم ملی تکواندو ادامه داد: از وضعیت تیم راضی هستم و بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و در حال حاضر مرحله تمرینات سرعتی و پر فشار را در اردو برگزار می‌کنیم.

عسگری درباره شناخت از حریفان تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا عنوان کرد: در سایت مسابقات لیست تیم‌های ملی وجود دارد و ما به بررسی و آنالیز نفرات حاضر در مسابقات پرداختیم و سعی کردیم با دیدن فیلم بازی ورزشکاران شناخت مناسبی از بازی تکواندوکاران پیدا کنیم و ملی پوشان را با نحوه بازی آن‌ها آشنا کردیم.

او در مورد برنامه تیم ملی برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا گفت: ۹ خرداد از رقابت‌های قهرمانی آسیا بر می‌گردیم و اردو‌های تیم ملی از ۱۲ خرداد آغاز می‌شود و مجدد مسابقات انتخابی تیم ملی برای تعیین ترکیب اعزامی به بازی‌ها برگزار می‌شود تا با شایسته سالاری نفرات مشخص شوند.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پایان خاطر نشان کرد: آسیب دیدگی در بین ملی پوشان وجود ندارد و تنها یکی -2 تا از بازیکنان تیم سرما خورده هستند که این هم مشکل خاصی نیست و تیم با آمادگی کامل راهی مسابقات خواهد شد.

انتهای پیام/

اظهارات عسگری درباره تیم ملی تکواندو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار