معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان گف:طی یکسال گذشته ۹۸/۵درصد از برنامه‌های مصوب در بحث پیشگیری از وقوع جرم در استان عملیاتی و محقق شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمدعلی حمیدیان معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان ظهر امروز در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: در سال گذشته ۴۸ عنوان برنامه در معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تدوین و اجرایی شده است.

وی افزود: در بحث آموزش ۵۴ کارگاه آموزشی با موضوعات آسیب‌های اجتماعی در سطح استان سیستان و بلوچستان برگزار شد که از این طریق مخاطبان با آسیب‌های اجتماعی و راه‌های پیشگیری از آن آشنا شدند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این مدت باهمکاری ۳۸ نهاد و دستگاه اجرایی ۱۲۹جلسه در قالب کارگروه پیشگیری از وقوع جرم در سطح استان برگزار شده است.

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری نیز ۳۵عنوان برنامه با همکاری دستگاه‌های متولی در بخش‌های مختلف در جهت کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی اجرا می‌شود.

حمیدیان با اشاره به اینکه این معاونت رتبه برتر در کشور را به جهت عملکرد به خود اختصاص داده است، گفت: درصدد هستیم تعداد سازمان‌هایی که با این معاونت همکاری دارند را به ۴۰ سازمان افزایش دهیم.

انتهای پیام/ع

جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار