معاون رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: شورا مظهر تجلی و اراده ملت و مهمترین عامل تسریع طرح‌های عمرانی، اجتماعی و فرهنگی در جوامع محلی محسوب می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حمیدیان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان  در مراسم گرامی داشت روز شورا که در سالن اجتماعات شهرداری منطقه ۲ برگزار شد اظهار کرد: شورا مظهر تجلی و اراده ملت و مهمترین عامل تسریع طرح‌های عمرانی، اجتماعی و فرهنگی در جوامع محلی محسوب می‌شود.

حمیدیان ادامه داد: این نهاد مردمی جایگاه ویژه‌ای در ساختار قانون اساسی داشته و قانون گذار توجه ویژه‌ای را درخصوص فعال سازی ظرفبت‌های شورا مطمع نظر قرار داده است بدون شک تسریع در انجام اقدامات شهری در پرتوتعامل مستمر و مناسب کلیه نهاد‌های اجرایی و شورا با ظرفیت و مشارکت افراد تاثیر گذار محلی محقق میشود.

وی گفت: با عنایت به فقدان سیاست‌های مستمر نهادینه سازی ضمانت اجرای مطالبات شورای اسلامی شهر بعضا برخی از دستگاه‌های اجرایی از وضایف و تکالیف خود در خصوص ارتقاء تعامل این سازمان مردمی تمکین نمیکنند یکی از ضعف‌های عمده توقف و یا کند شدن خدمات عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در شهر زاهدان پایین بودن درآمد سرانه شهر می‌باشد که یکی از مهمترین وظایف شورای شهر در سال‌های پیش رو تبیین سازو کار مطالبه گری حقوق حقه شهرداری در راستای تسریع در خدمات شهری میباشد.

حمیدیان در انتها یکی از مهمترین رسالت‌های پیش روی شورا را ارتقا تعاملات نطام‌مند بین مردم وشورا در راستای انعکاس عملکرد و اقدامات شورا و احصا موانع ومشکلات محلی دانست.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: دادگاه ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار