نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

انتقال سفارت از تل‌آویو به قدس حقانیت فلسطین را تغییر نمی‌دهد/ رژیم صهیونیستی در فلسطین ذوب خواهد شد

خالد قدومی گفت: آمریکا و اسرائیل با انتقال سفارت از تل‌آویو به قدس نمی‌توانند حقانیت سرزمین فلسطین را تغییر دهند.

خالد قدومی نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به انتقال سفارت رژیم صهیونیستی از تل‌آویو به قدس با تصمیم دونالد ترامپ، اظهار کرد: این طرح که از سوی کاخ سفید و ترامپ مطرح شده، برای ما یک مسئله نهایی و پایانی نیست چرا که حقانیت فلسطین با این کار تغییری نمی‌کند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تنها کاری که مردم فلسطین می‌توانند در برابر این اقدام رژیم صهیونیستی انجام دهند این است که تظاهراتی تحت عنوان "راهپیمایی‌های بازگشت" از مدت‌ها قبل آغاز کردند را ادامه دهند و از حقوق خود کوتاه نیایند.

قدومی با بیان اینکه مردم فلسطین در طول 70 سال حضور اسرائیلی‌ها در سرزمین قدس هرگز دست از مقاومت نکشیده‌اند، بیان کرد: مبارزه مردم فلسطین همچنان ادامه خواهد داشت و در برابر اشغال‌گری‌های رژیم صهیونیست همچنان ایستادگی می‌کنند تا روزی که آنان را برای همیشه از سرزمین قدس بیرون کنند.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در تهران با اشاره به حمایت برخی از کشورهای عربی از رژیم صهیونیستی،گفت: اگر اشغالگران صهیونیستی تا الان توانسته‌‌اند کاری انجام دهند به دلیل  اوضاع بحرانی برخی از کشورهای عرب و حمایت‌های برخی از این کشورها از اسرائیل بوده است.

وی بیان کرد: هر چند لحظه‌هایی در تاریخ فلسطین وجود دارد که با دشواری همراه بوده اما مردم سرزمین قدس می‌توانند این مسئله را هم پشت سر بگذارند و رژیم صهیونیستی را شکست دهند؛ جابه‌جایی پایتخت از تل آویو به قدس هیچ تأثیری بر خواسته‌های مردم فلسطین ندارد. مردم فلسطین اسرائیل را از بین خواهد برد و در نهایت آن ها را از سرزمینشان بیرون خواهند کرد.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در تهران با بیان اینکه رژیم صهیونیستی هزینه‌های زیادی کرده و حمایت‌های زیادی از قدرت‌های مختلف دریافت می‌کند، خاطر نشان کرد: این مسئله واقعیت فلسطین را تغییر نمی‌دهد و در نهایت این رژیم صهیونیستی است که در فلسطین ذوب خواهد شد، همانند همه رژیم‌های ستم‌گر گذشته که در نهایت ذوب شده‌اند و از بین رفتند.

انتهای پیام /

انتقال سفارت آمریکا به قدس؛ شکست دیگر در کارنامه سیاه ایالات متحده

برچسب ها: اخبار سیاسی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۳:۴۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
به امید خدا.
آخرین اخبار