روزنامه رای الیوم در گزارشی به خشم مردم فلسطین و برگزاری تظاهرات در روز انتقال سفارت آمریکا به قدس پرداخت.

رای الیوم: در روز خشم فلسطینیان، صهیونیست‌ها با گستاخی و برگزاری جشن آنان را تحریک می‌کنندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه رای الیوم، انتقال سفارت آمریکا به قدس باعث گسترش خشم فلسطینی ها از قدس، غزه و کرانه باختری به اردن و دیگر کشورهای عربی و اسلامی خواهد شد.

رای الیوم نوشت: امروز (دوشنبه) چهاردهم مه، حوادث بسیار مهمی روی می دهد که مساله فلسطین را تحت الشعاع خود قرار خواهد داد. در حالی که ملت خشمگین فلسطین، به مناسبت سالروز نکبت و کوچ اجباری از کشورشان، گردهم می آیند، صهیونیست ها با غرور، سالروز اشغال فلسطین و تاسیس اسرائیل را جشن می گیرند، در روزی که ملت فلسطین در اعتراض به تصمیم آمریکا برای انتقال سفارت خود به قدس، ضد آمریکا و صهیونیست ها تظاهرات می کنند، صهیونیست ها با غرور،گستاخی و بی شرمی، جشن های رسانه‌ای بزرگی می گیرند و با سخنان زجر آور، ملت فلسطین و همچنین ملت های مسلمان و امت عرب را تحریک می کنند.

از صبح امروز (دوشنبه) تظاهرات بازگشت آغاز شده است، صدها هزار فلسطینی از نوار غزه عازم خطوط آتش بس در سال 1948 شده اند، سلاح آنها «اراده» و مقصد آنها «اراضی اشغالی» و خواست آنها «بازگشت» است، اگر آنچه گفته شد با تنش های مربوط به انتقال سفارت آمریکا به قدس همراه شود، میزان خشم و غضب ناشی از آن را نمی توان اندازه گرفت.

رای الیوم نوشت: امروز اردوگاه بازگشت که برادران اردنی و لبنانی در مرزها ایجاد کرده‌اند و همچنین خشم ملت های عرب و مسلمان بزرگتر خواهد شد و این خشم از غزه، قدس و کرانه باختری به اردن و سپس همه کشورهای عربی و اسلامی مخالف اشغال قدس منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار