مسئول بسیج دانشگاه‌های کشور گفت: دانشگاه‌ها باید مسیر انقلاب را در پیش بگیرند، زیرا این مجوعه زائیده انقلاب است.

دانشگاه اسلامی باید مناسب با انقلاب اسلامی  باشد/تلاش دانشگاه ها در راستای منویات مقام معظم رهبریبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هادی قاسمی مسئول بسیج دانشگاه‌های تهران در تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشگاه صداسیما که امروز در سالن کنفرانس این دانشگاه برگزار شد، نقش بسیج را در هشت سال دفاع مقدس  و در درون دانشگاه ها مهم خواند و گفت: بسیج نهادی است که جایگاه آن برای مردم ملموس و روشن است و نقش آن در دانشگاه‌ها از هر نهاد دیگری باید پررنگ‌تر و تأثیرگذارتر باشد.

وی ادامه داد: سال‌هاست که بسیج، این یادگار بزرگ امام خمینی (ره) در بین مردم حضور دارد و آنچه باعث محبوبیت و ارزش این مجموعه مردم‌نهاد شده، خلوص آن است.

مسئول بسیج دانشگاه های تهران افزود: دانشگاه ها باید مسیر انقلاب را در پیش بگیرند و آن را دنبال کنند.

قاسمی اضافه کرد: ما باید در راستای منویات مقام معظم رهبری گام برداریم و با فعالیت دو چندان در حوزه فرهنگی و معنوی زمینه تحقق رهنمودهای ایشان را در دانشگاه ها فراهم کنیم.

وی بیان کرد: دانشجویان بسیجی باید در کنار تحصیل علم و دانش در حوزه فرهنگی و تربیتی بیشتر فعال باشند و بیش از پیش در برنامه های بسیج مشارکت داشته باشند.

مسئول بسیج دانشگاه‌های تهران  تأکید کرد: انقلاب اسلامی مبتنی بر ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدا است و باید با تلاش مضاعف بسیج را یکی از نهادهای فعال در دانشگاه برشمرد که انصافاً تلاش‌های ارزشمندی در زمینه‌های فرهنگی و دینی و عملی انجام شده است.

قاسمی بیان کرد: در مجموع دانشگاه اسلامی باید متناسب با انقلاب باشد زیرا  این مجوعه زائیده انقلاب است.

انتهای پیام/

اظهارات قاسمی در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشگاه صداسیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار